فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهدای خان‌طومان در فریدونکنار

بصیر، خیرالله باقرزاده در گفت‎‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در فریدونکنار اظهار کرد: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا موجب تقویت روحیه مقاومت و استکبارستیزی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مدافعان حرم از جمله افرادی هستند که با باور قلبی و دست کشیدن از امیال دنیایی در جبهه مقاومت حاضر شدند تا از حرم اهل بیت دفاع کنند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به سالروز اعزام شهدای خان‌طومان به مناطق عملیاتی گفت: برای تجلیل از فداکاری و ایثار شهدای خان‌طومان برنامه‌های مختلفی به مدت یک ماه و از تاریخ ۹۶/۱/۱۷ تا ۹۶/۲/۱۷ در فریدونکنار برگزار می‌شود.

باقرزاده با بیان اینکه نخستین جلسه هماهنگی برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها در منزل پدر شهید علی عابدینی برگزار شد، گفت: تبیین اهداف شهدای مدافع حرم توسط ائمه جماعت مساجد، فضاسازی ادارات و ترویج گفتمان مقاومت و استکبارستیزی در مدارس از جمله برنامه‌هایی است که برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهدای خان‌طومان در تاریخ ۹۶/۲/۱۵ در روستای فرم فریدونکنار (زادگاه شهید علی عابدینی) برگزار می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا