قسمت پنجم «عاشقانه» آخر فروردین می‌آید

بصیرنیوز،تهیه کننده سریال «عاشقانه» اعلام کرد که قسمت پنجم این مجموعه تا پایان فروردین ماه به شبکه نمایش خانگی می آید.

قسمت پنجم «عاشقانه» آخر فروردین می‌آید

مهدی گلستانه تهیه کننده سریال «عاشقانه» در گفتگو با ما درباره آنچه توقف تولید این سریال از سوی منوچهر هادی کارگردان اثر عنوان شده است، بیان کرد: ما حدود ۳۰ جلسه کار داریم که در این ۳۰ جلسه بعضی از صحنه ها و لوکیشن های جزیی کار باید گرفته شود و در کل ۲ قسمت از سریال باقی مانده است.

وی ادامه داد: هم اکنون چهار قسمت از سریال توزیع شده و از آنجایی که پخش و توزیع سریال قرار است به صورت هفتگی باشد، نمی خواهیم تاخیری در این امر رخ دهد و توزیع سریال با تاخیر در تولید همراه شود.

این تهیه کننده و کارگردان با اشاره به توزیع قسمت پنجم سریال تصریح کرد: قسمت پنجم تا پایان فروردین ماه توزیع می شود چراکه پروانه نمایش آن هم دریافت شده است و ما منتظریم تا تکلیف تولید مشخص شود که البته در نهایت تا آخر هفته تولید را هم مجددا شروع می کنیم. منتها قسمت پنجم را تا پایان فرودین عرضه می کنیم چون نمی خواهیم بدقول شویم و ترجیح می دهیم اگر تاخیری وجود دارد قبل از پخش هفتگی و منظم کار باشد.

گلستانه در پایان درباره بازخوردهای این سریال عنوان کرد: خدا را شکر تاکنون مخاطبان با ما همراه و همسو شده اند و نسبت نظرات منفی در مقایسه با نظرات مثبت بسیار کمتر است. خوشبختانه با پایان بندی که برای هر قسمت در نظر گرفته ایم مخاطبان اکنون برای قسمت های بعدی لحظه شماری می کنند.

«عاشقانه» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده: آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می ریزد… .

«عاشقانه» با بازی محمدرضا گلزار، ساره بیات، پانته آ بهرام، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب، حسین یاری، مسعود رایگان و هومن سیدی، سارا رسول زاده مهناز افشار و … جزو آثار پر بازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا