بی‌برنامگی در برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی +عکس

بصیرنیوز،چند صد نفر از دهیاران جا مانده از همایش اقتصاد مقاومتی  و توسعه روستایی به دلیل بسته شدن درب‌های وزارت کشور در پیاده‌روهای مقابل این وزارتخانه تجمع کرده‌اند.

بنابراین گزارش این همایش که ابتدا قرار بود در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شود اما به دلایلی نامعلوم مکان آن تغییر کرد و به سالن بزرگ وزارت کشور آمد اما این امر باعث شده که تعداد زیادی از دهیاران با وجود اینکه برگ دعوت در دست داشتند در پشت درب باقی بمانند.

یکی از این دهیاران که از منطقه نیشابور آمده است گفت: ساعت برگزاری این همایش را به ما ۸ صبح اعلام کرده بودند اما ما با وجود اینکه از ساعت ۷ صبح اینجا هستیم اجازه ورود نیافته‌ایم. به همین منظور تعداد زیادی از هم‌صنفان ما مکان را به نشان اعتراض ترک کردند.

دهیار دیگری که از شهرستان هرمزگان آمده است می‌گوید ۳ روز است که برای آمدن به این همایش برنامه‌ریزی کرده و بلیت خریده‌ایم اما اکنون با دربهای بسته وزارت کشور مواجهیم اگر نمی‌خواستند ما بیاییم چرا ما را دعوت کرده‌اند.

کشاورز دیگری که دعوتنامه در دست دارد می‌گوید: هر کسی که ۵ صبح آمده توانسته در سالن حضور یابد اما چرا وقتی تنها هزار نفر جا دارند ۳ هزار نفر دعوت می‌کنند. من از نیشابور آمده ام و در صورتی که دعوت نمی‌کردند بهتر بود.

فرد دیگری در واکنش به این اظهارات می‌گوید: با عوض کردن سالن برگزاری مراسم ما پشت درب مانده‌ایم چرا این سالن را عوض کرده تا ما با این بی‌برنامگی و بی‌احترامی مواجهه شویم.

دهیار دیگری در این ارتباط به تسنیم می گوید برای بار اول به ما گفتند که روز ۲۸ شهریورماه این همایش برگزار می‌شود تا بعد به امروز منتقل شد هرچند که مکان برگزاری این همایش نیز تغییر کرده و بی‌برنامگی‌های زیادی در این ارتباط وجود دارد.

دهیار دیگر نیز که با لباس بلوچ‌ها به این مراسم آمده است می‌گوید: من از راه بسیار طولانی به اینجا آمده ام و ساکن ایرانشهر و استان سیستان و بلوچستان هستم. رئیس جمهور چرا وقتی از ما دعوت کرده ما را پذیرا نیستند.

همایش اقتصاد مقاومتی
 همایش اقتصاد مقاومتی
بنابر این گزارش با وجود دعوت از خبرنگاران برای پوشش خبری این مراسم تعدادی از خبرنگاران نیز در پشت دربهای وزارت کشور ماندند و اجازه ورود آنها به این مراسم داده نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا