هفته‌ دوازدهم ليگ برتر فوتبال

پرسپولیس در دقایق پایانی از شکست در قم گریخت

به گزارش پایگاه خبری بصیر، آخرين بازي هفته دوازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران را تيم‌هاي صباي قم و پرسپوليس در ورزشگاه يادگار امام قم و با قضاوت تورج حق‌وردي برگزار کردند که اين ديدار با نتيجه‌ي يک بر يک به پايان رسيد. کاشي در دقيقه ۴۱ براي صبا و سيدصالحي در دقيقه ۸۹ براي پرسپوليس گلزني کردند.

مهم‌ترين نکته حاشيه‌اي اين ديدار درگيري لفظي محمد مايلي‌کهن و علي دايي بود که در پي اعتراض علي دايي به داوري تورج حق‌وردي صورت گرفت.

در نيمه نخست دو تيم کمترصاحب فرصت مهم گلزني شدند، بازي بيشتر در ميانه زمين جريان داشت و دو تيم بازي زيبايي به نمايش نگذاشتند.

در دقيقه ۱۸ بازي در پشت محوطه جريمه پرسپوليس نصيب رضا عنايتي شد که با ضربه بي دقت وي به هدر رفت. پيش از اين فرصت دهنوي در موقعيتي بسيار خوب در محوطه جريمه صبا توپ را به آسمان کوبيده بود.

در ادامه و در دقيقه ۴۱ با ارسال صادقي بر روي دروازه پرسپوليس مرتضي کاشي موفق شد با يک ضربه سر و در ميان غافلگيري خط دفاع پرسپوليس به گل برتري برسد.

در دقيقه ۵۰ ارسال عاليشاه بر روي دروازه صبا را قاسم دهنوي با ضربه سر و با اختلاف زياد به بيرون زد.

دقيقه ۵۹ کرنر ارسالي بازيکنان پرسپوليس بر روي دروازه صبا با ضربه سر محمد نوري همراه شد که با اندکي اختلاف از کنار دروازه به بيرون رفت.

دقيقه ۶۳ بازي ضربه کاشته مجيد هوتن بازيکن تيم صبا از راه دور را نيلسون دروازه‌بان پرسپوليس دفع کرد.

دقيقه ۶۷ ضربه راه دور مهرداد کفش‌گري از کنار دروازه صبا به بيرون رفت.

دقيقه ۷۰ بازي خطاي بازيکنان صبا بر روي سيد جلال حسيني انجام شد که درگيري لفظي عنايتي و سيد جلال حسيني را در پي داشت.

دقيقه ۷۲ ضربه کاشته محمدرضا خلعتبري با برخورد به تير افقي دروازه صبا به بيرون رفت.

دقيقه ۷۴ غلامرضا رضايي به محض ورود به زمين در محوطه جريمه صبا صاحب توپ شد که آن را با بي‌دقتي هدر داد.

دقيقه ۷۵ بازيکنان پرسپوليس در محوطه جريمه صبا صاحب موقعيت شدند که در شلوغي جلوي دروازه ضربه محمد نوري را دروازه‌بان صبا دفع کرد.

در دقيقه ۸۹ سيد صالحي که يک‌بار در نقش مدافع عمل کرده و مانع از گلزني تيمش شده بود، از سردرگمي مدافعان صبا استفاده کرد و توپ را به تور دروازه چسباند.

اين ديدار در حالي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد که پرسپوليس با توجه به شکست فولاد و توقف سپاهان فرصت صعود به رده‌ي دوم جدول را داشت. شاگردان دايي با اين تساوي ۲۱ امتيازي شده و در رده پنجم باقي ماندند. صبا نيز جايگاه دهمي‌ خود را حفظ کرد.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا