غیرقابل پیش بینی ترین ارتش جهان + عکس

بصیرنیوز،دیوید گاتنفلدر « David Guttenfelder» ، عکاس نشریه معتبر نشنال جئوگرافیک ( National Geographic) یکی از معدودترین عکاس های غربی محسوب می شود که از امتیاز ویژه ای در کشور پشت پرده آهنین برخوردار است : مجوز عکاسی. هر چند محدوده تردد وی در این کشور اغلب حد و مرز دارد اما نه تا آن اندازه ای که تصورش می رود به ویژه هنگامی که همراه ارتش کره شمالی باشد.

گاتنفلدر می گوید: نیروهای ارتش را همه جا می توان دید، آنها تنها برای دفاع از کشور نیستند، آنها هویت کره شمالی هستند. سربازان پروژه های توسعه را اجرا می کنند، آنها زیرساختار ها را می سازند و زندگی را در پیونگ یانگ تحت رژیم مستبدانه کشور آرام نگاه می دارند.
گاتنفلدر به بازی های جمعی سالیانه ، مراسم نظامی برنامه ریزی شده و رژه های سربازان و تجهیزات جنگی دعوت می شود. وی می افزاید: در این مراسم ، همه نقشی را برای ایفا کردن دارند از جمله تماشاگران.
تعدادی از عکس های نادر مجموعه دیوید گاتنفلدر « David Guttenfelder» در این گزارش تصویری ارائه می شود.
۱ – نظامیان کره شمالی در استادیوم پیونگ یانگ در سال ۲۰۱۲ در مراسم گرامیداشت کیم ایل – سونگ رهبر فقید و بنیانگزار رژیم این کشور.
۲ – در حالی که پیونگ یانگ در خاموشی فرو رفته است نورافکن یک مرکز تازه تاسیس پرورش اندام ویژه ارتش عکس های کیم جونگ – ایل و پدرش کیم ایل – سونگ ( رهبران فقید) کشور را روشن کرده است.
۳ – سربازان و غیر نظامیان از روی یک پل عابر پیاده پیونگ یانگ در مجاورت کاخ کومسوسان ( کاخ خورشید) آرامگاهی که در آن کیم جونگ – ایل و پدرش کیم ایل – سونگ اجساد مومیایی شده نگهداری می شود، ماهی های قرمز یک دریاچه مصنوعی را تماشا می کنند.
۴ – یک زن نظامی در نقش راهنمای تور بازدیدکنندگان را به سوی کوه پائکتو راهنمایی می کند.
۵ – حاضران با صفحات بزرگ نقاشی یک سرباز جوان را در جریان مراسم بازی های آریرانگ در استادیوم پیونگ یانگ درست کرده اند.
۶ – رژه سربازان ارتش در میدان کیم ایل – سونگ شهر پیونگ یانگ در حالی که تماشاگران با در دست داشتن گل های مصنوعی نظاره گر آنها هستند.
۷ – سربازان کره شمالی در مقابل بنای یادبودی در گورستان کهنه سربازان در نزدیکی پیونگ یانگ به مناسبت جشن سنتی چوسئوک.
۸ – چهره های گروه سرود ارتش کره شمالی در حال خواندن در مراسمی در شهر پیونگ یانگ.
۹ – دو سرباز ارتش و ماموران زن پلیس راهنمایی و رانندگی کره شمالی از محل زادگاه کیم ایل – سونگ بنیانگزار این کشور بازدید می کنند.
۱۰ – عکس یادگاری سربازان کره شمالی با مجسمه های کیم ایل – سونگ و کیم جونگ – ایل رهبران سابق این کشور در گردشگاه مانسو در پیونگ یانگ.
۱۱ – کهنه سربازان کره شمالی که در جنگ شبه جزیره کره در اوایل دهه ۱۹۵۰ شرکت داشته اند وارد گورستان محل دفن سربازان قربانی این جنگ می شوند.
۱۲ – کیم جونگ – اون ، رهبر کره شمالی در حال تماشای یک رژه نظامی در مقابل کاخ کومسوسان شهر پیونگ یانگ.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا