سهم فریدونکنار از سفر روحانی به مازندران چقدر است؟

آقای فرماندار؛ به جای افتتاح یک پروژه خصوصی مشکلات فریدونکنار را به رئیس جمهور نشان دهید

بصیر،

سیدمرتضی رضویان

شاهکارهای عجیب و غریب در دولت آقای حسن روحانی کم نبوده است، مثلا از توهین آقای شیخ به مردم و منتقدان گرفته تا حمله وزرا به خبرنگاران و حتی فرمانداران خودی!
مشاوران آقای رئیس نیز در اظهارات خود پرده دریده و از مولاردی تا آن شیخ مسئول اقلیت‌ها، همه، توان خود را برای معرفی این دولت عصبی و تند به کار گرفته‌اند.
اما نکته‌ای شاید عجیب تر از این موارد، حضور روحانی رئیس دولت تدبیریون به مازندران آن هم نزدیک انتخابات است، سفری که به عقیده بسیاری از کارشناسان یک حضور تبلیغاتی است تا آنکه به عنوان یک مسئول پیگیر وارد این استان شود.
این موضوع را به آسانی می‌توان در پروژه‌هایی که وی در این سفر در شهرستان‌های مختلف افتتاح می‌کند شاهد بود، مثلا در فریدونکنار یک مرغداری که متعلق به بخش خصوصی است را می‌توان شاهد بود.
هر چند این پروژه به صورت ویدیو کنفرانس قرار است به بهره برداری برسد و مسئولان فریدونکنار با افتخار از افتتاح آن به وسیله رئیس جمهور سخن می‌گویند، اما باید گفت فریب اذهان عمومی و ایجاد آمار و گزارش های عملکرد، در دستور شخص روحانی است.
باید اینگونه گفت که مسئولان فریدونکنار با افتخار از این موضوع سخن می‌گویند اما مشکلات موجود در این شهرستان را در حضور رئیس دولت مطرح نمی‌کنند.
شهرستان فریدونکنار با مشکلات فراوان و چالش‌های مهمی پیش رو است که کمربندی ۱۶ ساله، آب شرب، شهر آستانه نو، بندر خصوصی و ۱۰ ها مشکل دیگر در این شهرستان همچنان وجود دارد.
مردم فریدونکنار بر این اعتقاد هستند که اگر رئیس جمهور دید مسئولانه به این سفر دارد باید مشکلات را برطرف کند و به تبلیغات انتخاباتی خود توجهی نکند چرا که کارگران فراوانی از بندر و همچنین جوانان بیکار زیادی روز به روز وضعیت بدتری پیدا می‌کنند و اعتقاد آن‌ها بر این است که مسئولان فریدونکناری اگر توان رفع این مسائل را ندارند، باید با حضور رئیس جمهور این مشکلات را برطرف کنند و از افتتاح چندباره یک پروژه منصرف شوند.
البته امیدواریم این حضور با بارش نصب بنر همانند سفر گذشته روحانی همراه نباشد و هزینه کمتری از جیب بیت المال مصرف شود و مشخص شود که سهم فریدونکنار از این سفر روحانی به این شهرستان چقدر بوده است، چرا که در سفر گذشته میلیاردها تومان آمد و ریالی از آن به فریدونکنارنرسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا