واکنش ایران به تجاوز آمریکا علیه سوریه چه خواهد بود؟

بصیرنیوز،مجید تخت روانچی پس از حضور در جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره نحوه واکنش وزارت خارجه به حمله نظامی آمریکا به سوریه افزود: در حال بررسی انواع و اقسام کارها هستیم.

وی تصریح کرد: در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم چند نمونه از کارهایی که قرار است انجام دهیم مطرح شد و انشاء الله در این رابطه اقدام خواهیم کرد.

معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این موضوع مورد تایید بود که اقدام امریکا بر خلاف مقررات و حقوق بین المللی است و به هیچ وجه حرکت یکجانبه گرایی آمریکا در سوریه مورد قبول کشورها نیست .

تخت روانچی تصریح کرد: همانطور که مقامات ایران در سطوح مختلف حمله نظامی امریکا به سوریه را مردود دانستند وزارت خارجه در صحبت هایی که با مقامات کشورهای مختلف داشت بر این مواضع تاکید کرد و از دید ما حرکت اخیر آمریکا، کمک به تروریست ها بود و تروریست ها نیز از این حرکت استقبال کردند.

وی افزود: نتیجه جلسه این شد که بحث هایی که داشتیم ادامه داشته باشد و مقرر شد جلسات منظم تری داشته باشیم و هفته آینده در خدمت دوستان خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا