رییس عقیدتی ناجا

بینش عقیدتی و سیاسی کارکنان ناجا ارتقا می‌یابد

به گزارش پایگاه خبری بصیر حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی، اجرا کننده برنامه‌های مختلف فرهنگی سیاسی است که این برنامه‌ها به همه عقیدتی- سیاسی‌ها در سراسر کشور، ابلاغ شده است.

وی با اشاره به انتشار نشریه پیک پلیس در نیروی انتظامی گفت: در هفته نیروی انتظامی، پیک پلیس در قالب یک ویژه‌نامه برای فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی منتشر می‌شود.

رییس سازمانعقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به برنامه‌های فرماندهان و مسئولان عقیدتی- سیاسی بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در هفته نیروی انتظامی ادامه داد: با توجه به این که نیروی انتظامی، نیرویی مردمی بوده و سرمایه اجتماعی اساس اقتدار آن می‌باشد، بیشترین ارتباط و حضور را در بین مردم دارند

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی افزود: در هفته نیروی انتظامی، برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم، آیین‌های غباروبی شهدا در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

وی تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام(ره) با حضور فرماندهان و مسئولان ناجا در مرقد امام(ره) را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت:‌ در این هفته، پخش برنامه‌های کوتاه اخلاقی ویژه خانواده‌ها در مجتمع‌های مسکونی ناجا، برنامه های رادیویی مردم و پلیس و برگزاری جلسات هدایت سیاسی ویژه کارکنان، از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است.

رییس سازمانعقیدتی سیاسی نیروی انتظامیادامه داد:‌ یکی از مأموریت‌هایی که مقام معظم رهبری دراحکامی که برای رؤسای سازمان ناجا داده‌اند، بیان فرموده‌‌اند، ارتقای بینش سیاسی کارکنان است؛ چراکه نیروی انتظامی همواره باید با تهدیدات امنیت اجتماعی و خطرات موجود در این عرصه، مبارزه کند که لازمه این کار نیز تهدید شناسی و دشمن‌شناسی است؛ در این راستا برنامه‌های ارتقای بصیرت و بینش سیاسی وعقیدتی کارکنان از مهم‌ترین برنامه‌های ناجا می‌باشد.

وی افزود:‌ ارتقای سطح سیاسی کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به صورت برگزاری جلسات سخنرانی، ساخت فیلم، انتشار بروشور و… است تا نیروها و فرماندهان و بدنه ناجا همواره به روز باشند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی از برگزاری جشنواره قرآنی در هفته نیروی انتظامی خبرداد و گفت: از شش سال گذشته نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی هر ساله با حضور انبوه خانواده‌های کارکنان ناجا، جشنواره قرآنی در ۴۰۰ شهر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین جشنواره قرآنی در سال ۸۷، با شرکت ۲۰هزار نفر در تهران و برخی مراکز استان‌ها برگزار شد که هر ساله بر این تعداد افزوده شد، تا جایی که در سال گذشته آمار شرکت کنندگان به ۸۰ هزار نیز رسید.

رییس سازمان عقیدتی ناجا در پایان خاطرنشان کرد:‌ سخنرانی فرمانده و نماینده ولی فقیه در ناجا پیش از خطبه‌های نماز جمعه، حضور کارکنان ناجا با لباس‌های مخصوص در نماز جمعه، برگزاری جلسات مشاوره مذهبی برای خانواده‌ها، برگزاری مسابقه عفاف و حجاب از دیدگاه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، تقدیر از خادمان نماز و ترویج کنندگان فرهنگ قرآنی و برگزاری همایش تقدیر از اهل قلم ناجا، از جمله دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی می‌باشد.

 

منبع:حوزه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا