تفاوت قیمت در فروشگاه های زنجیره ای چقدره؟

بصیرنیوز،وزیر صنعت با بیان اینکه در مسیر ایجاد فروشگاه های زنجیره ای به ما بد و بی راه گفتند گفت: با ایجاد فروشگاه زنجیره ای، هزینه ها کاهش پیدا می کند و محصولات بین ۸ تا ۱۰ ارزان تر به دست مصرف کننده می رسد.

به نقل از روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای، اعضای  هیات مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای با محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل این وزارت خانه دیدار کردند.

در این دیدار امیرخسرو فخریان رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای اظهار کرد: قریب به ۲۵ هزار نفر در بخش فروشگاه های زنجیره ای کشور به صورت مستقیم به فعالیت می پردازند و بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و دولتی در این حوزه انجام گرفته است.

وی در ادامه به تخصیص مساحتی حدود یک میلیون مترمربع به عنوان سطح فروش و ۲۵۰۰ شعبه فروشگاهی در مجموعه اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای کشور اشاره کرد.

رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای کشور همچنین بر ضرورت رشد و توسعه فروشگاه های زنجیره ای در کشور تاکید کرد و افزود: نیازمند این امر هستیم که در سال ۹۶ به توسعه فروشگاه های زنجیره ای کشور سرعت بیشتری ببخشیم.

عرضه کالاها در فروشگاه های زنجیره ای ۱۰ درصد ارزان تر است

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد:  فروشگاه های زنجیره ای در جهت کاهش هزینه مبادله به وجود آمدند و بسیاری از کارشناسان بر این اعتقاد هستند که می توان کالاها را حدود ۱۰ درصد ارزان تر عرضه کرد، بر همین اساس اگر این عملکرد از سوی فروشگاه های زنجیره ای کشور محتمل باشد، قطعا باید از این مجموعه حمایت کرد.

در مسیر ایجاد فروشگاه های زنجیره ای به ما بد و بی راه گفتند

وی با تاکید بر اینکه فروشگاه های زنجیره ای کشور را با هدف کاهش هزینه مبادله و عرضه ارزان محصولات مطرح کردیم، افزود: اگرچه خیلی ها در مسیر ایجاد فروشگاه های زنجیره ای کشور به ما بد و بیراه گفتند و ما بسیار زیاد سوال و جواب پس دادیم اما به واقع باید به این سمت حرکت کنیم.

وی ادامه داد: اگرچه رشد و توسعه فروشگاه های زنجیره ای در مقطعی متوقف شد اما الحمدالله هم اکنون فروشگاه های زنجیره ای در کشور رو به افزایش هستند.

نعمت زاده در پایان تصریح کرد: دیدگاه ما این است که با ایجاد فروشگاه زنجیره ای، هزینه ها کاهش پیدا می کند و محصولات بین ۸ تا ۱۰ ارزان تر به دست مصرف کننده می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا