وقتی استاندار مازندران دوباره آدرس غلط به رئیس‌جمهور داد

بصیر، بی‌توجهی به حوزه رسانه در دولت یازدهم در روزهای آخر بیشتر خودنمایی کرده است.

دولت در سفر اول وقتی با بی‌مهری مردم در کف خیابان و انعکاس آن در حوزه رسانه مواجه شد، در سفر آخر خویش تصمیم به حذف جریان رسانه‌ای از سفر کرد تا حقایق موجود در سفر را آن طور که خودش دوست دارد منتقل کند، نه آنطور که هست.

رئیس‌جمهور در صحبت‌های خویش به اعلام رضایت باغدران مازندران از کمک‌های دولت به واسطه استاندار مازندران گزارش داد.

جناب رئیس‌جمهور دو استاندار مثل ربیع فلاح داشته باشد، دیگر نیاز به رقیب اتتخاباتی ندارد، به این دلیل که واقعیت موجود در حوزه باغداری و کشاورزی مازندران آن چیزی نیست که به استحضار رئیس‌جمهور رساندند.

جناب رئیس‌جمهور! اگر شما باغدار باشید و دولت به شما در زمستان قول پرداخت تسهیلات بدهد و با وجود گذشت یک ماه از بهار هنوز تسهیلات در اختیار شما قرار نگیرد، از وضعیت موجود رضایت دارید؟

دولت با فاصله گرفتن از مردم تاب شنیدن حقایق موجود در جامعه را ندارد و دریافت گزارشات با واسطه از جانب کارگزارانی که نگران از دست دادن صندلی خویش هستند، نشان از کم‌توجهی دولتمردان به مردم دارد.

کنار گذاشتن جریان رسانه‌ای از سفر آخر دولت هم از آن دست کم‌توجهی دولت به دموکراسی است و متولیات دولت یازدهم پذیرایی نقد نبوده و نیستند و اگر رسانه‌ای مستقل حقایق موجود را مطرح کند محکوم به سیاه‌نمایی می‌شود.

درباره عملکرد دولت و واقعیت‌های موجود، تعریف دولت و تیم آن مانند آب در هاون کوبیدن است و دور نگاه داشتن منتقدان و کارشناسان واقعی از جریان موجود، خود نشان ضعف‌های جدی در بدنه دولت و تیم اطلاع‌رسانی آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا