یادداشت اختصاصی بصیرنیوز/

ماهیت اصلی رئیس دولت تدبیر برای مردم مازندران مشخص شد

بصیر، سفر دیروز روحانی به مازندران برکات فراوانی برای مردمی داشت که هنوز ماهیت اصلی وی را نشناخته بودند.
از آن کشاورزی گرفته که در مقابل وزیر کشاورزی به دنبال بیان مشکلاتش بود اما آقای وزیر وی را برنتافت و آن کشاورز امام جمعه آن شهرستان را برای اعتراض خود برگزید تا آن جانبازی که در نشست صمیمی مردم غرب مازندران با روحانی در میان صحبت‌های استاندار و در کنار شیخ حسن فریاد زد«آمار اشتغالزاییت دروغ است، چند بچه دارم که همه بیکارند»…
ترس روحانی از حضور خبرنگاران غیرهمسو و گاها همسو نیز در نوع خود جالب به نظر می‌رسید، خبرنگاران ایسنا، ایرنا و صدا و سیما در این سفر وی را همراهی کردند و مابقی رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های منتقد اجازه ورود نیافتند.
از همه این موارد عجیب‌تر افتتاح پروژه‌هایی بود که بارها در همین دولت به بهره‌برداری رسیده بود و در هر شهری می‌توانید حداقل یک نمونه از آن را پیدا کنید.
یا وزیر بهداشت از افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان امام فریدونکنار سخن به میان آورد که با تماس با مدیر آن مجموعه، سخنی جالب به زبان آورد….«من مدیر بیمارستان هستم و مطلع نیستم»!!
یا استاندار که گفت حال و روز کشاورزان در این استان خوب است!
از این دست اتفاقات در سفر انتخاباتی پیش از موعد شیخ تدبیر در مازندران فراوان است و انسان به ناگاه به یاد جملات انتخاباتی سال ۹۲ رئیس دولت تدبیریون می‌افتد که می‌گفت: دولت راستگویان را تشکیل خواهم داد…!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا