بازیگر «علی البدل»: برای پلان پلان نقشم جنگیدم

بهرام افشاری بازیگر تئاتر، سینما  و تلویزیون در خصوص چگونگی انتخاب نقش در علی البدل گفت: بیشتر در زمینه تئاتر کار کردم. همیشه با خودم گفته بودم، اگر قرار شد در تلویزیون کاری انجام دهم،  با یک گروه خوب کارم را شروع کنم. در علی البدل این اتفاق افتاد؛ همه عوامل حرفه ای بودند. هیجان همکاری با سیروس مقدم برای من، بعد از «پایتخت» به وجود آمد. امیدوارم با بازی در سریال «پایتخت ۵» هم بتوانم اتفاق خوبی را رقم بزنم.

وی افزود: سعی کردم بازی ام در این سریال، نسبت به دیگر نقش هایم متفاوت باشد. به همین منظور ، از لهجه مادری ام در سریال «علی البدل» استفاده کردم. من خودم همدانی هستم و همیشه دنبال این بودم از این لهجه استفاده کنم.

بازیگر فیلم سینمایی« لانتوری» در خصوص اولویت خود برای پذیرش یک نقش عنوان کرد: اولویت من ویژگیهای نقش و عوامل حرفه ای کار است؛ البته من دو سالی است که در تئاتر گزیده کار شدم. بیشتر خودم می‌نویسم و طرح های خودم را اجرا می‌کنم. همچنین در سینما سال گذشته «کارگر ساده نیازمندیم» را برای جشنواره فجر داشتم. خوشبختانه مردم و منتقدان نقش را دوست داشتند.

بازیگر سریال علی البدل در خصوص افرادی که ره صد ساله را یک شبه طی می کنند، اظهار داشت : من جزو این افراد نیستم؛ چرا که من از ۱۶سالگی در صحنه تئاتر فعالیت می‌کنم. در این مدت تلاش کردم آرام آرام به موفقیت دست پیدا کنم. از طرفی شانس برای دیده شدن مهم است؛ البته برای دیده شدن نبوغ و پشتکار هم لازم است. این دو عامل خیلی تاثیرگذار هستند. اما شانس هم مهم است؛ چرا که جوانان زیادی بودند که نبوغ و پشتکار داشتند اما شانس شامل حال آنها نشد و منزوی شدند.

وی ادامه داد: باید یادمان باشد شانس برای کسی است که تا آخرین لحظه تلاش می کند و من سعی کردم، تلاش کنم و برای پلان پلان بازی ام در کمال احترام به بازیگر مقابل جنگیدم تا فردا افسوس نخورم. کارنامه من محترم است و به آن احترام می گذارم.

افشاری خاطرنشان کرد: این اولین حضور حرفه ای من در تلویزیون بود که هر شب پخش شد و مخاطب زیادی داشت. بعد از بازی در سریال علی البدل یکباره میلیون ها نفر من را در این نقش دیده اند و شناختند. بازی در تلویزیون برای یک بازیگر، فرصتی برای گسترش فضای مخاطبان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا