پورموسوی: غیبت طیبی کار ما را سخت می‌کند

سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان – سایپا، اظهار داشت: در ابتدا درگذشت آقای آب پرور را تسلیت می‌گویم. در مورد بازی هم باید بگویم فردا یکی از بازی‌های مهم ماست. ما خستگی راه داریم و باید با این شرایط به میدان برویم.

«ما در قطر بازی سختی را پشت سر گذاشتیم»، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این جمله خاطر نشان کرد: غیبت طیبی کار ما را سخت می‌کند، چرا که آماده این شرایط نبودیم. روزی که وارد ایران شدیم خبر محرومیت او را به ما دادند.

وی با گلایه از محرومیت محمد طیبی یادآور شد: از فدراسیون فوتبال یک سؤال دارم. مسابقه‌ای یک ماه و نیم پیش برگزار شده است الان بازیکن ما را به خاطر آن بازی محروم می‌کنند. چرا باید این اتفاق رخ دهد؟ دیدار پرسپولیس – استقلال خوزستان مربوط به گذشته می‌‌شود، اما حالا به ما گفته‌اند بازیکنان‌تان به خاطر اتفاقی که یک ماه و نیم پیش افتاده محروم شده است. او اصلاً مصاحبه‌ای هم انجام نداده است. اگر دوستان فیلمی از صحبت‌های او دارند، ارائه کنند. ما پس از بازی مقابل پرسپولیس سه بازی دیگر انجام دادیم، اما الان و در یک مقطع حساس یکی از بازیکنان خوب‌مان را محروم کردند.

پورموسوی خاطر نشان کرد: ما در هر صورت به رأی فدراسیون فوتبال احترام می‌گذاریم، چون باشگاه بی‌حاشیه‌ای هستیم و از اول سعی کردیم دور از حاشیه باشیم. باشگاه استقلال خوزستان به افرادی که در فوتبال تلاش می‌کنند احترام می‌گذارد. ما شاید در مقاطعی تحت‌فشار باشیم و اعتراض کنیم، اما به هیچکس بی‌احترامی نکرده و نمی‌کنیم. در موضوع طیبی هم به دنبال گرفتن یک جواب قانع‌کننده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه شاگردانش را برای بازی مهم مقابل سایپا آماده کرده است به روند خوب تیم سایپا در نیم‌فصل دوم اشاره کرد و گفت: سایپا تیمی است که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی گرفته است. آنها سه چهاربازیکن خوب را در نیم‌فصل به خدمت گرفتند و الان خیلی بهتر عمل می‌کنند. همان‌طور که گفتم به خاطر خستگی بازیکنان‌مان مجبوریم در ترکیب‌مان جابه‌جایی داشته باشیم. باید به جوانان هم فرصت بدهیم که بتوانند خودشان را به ما اثبات کنند.

وی ادامه داد: سایپا کادر فنی بسیار خوبی دارد. آقای فرکی برای فوتبال خوزستان زحمات زیادی کشیده و توانسته است با فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر شود. در هر صورت ما تلاش می‌کنیم که سه امتیاز دیدار مقابل سایپا را بگیریم.

پورموسوی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «چقدر به گرفتن سهمیه آسیا امیدوار هستید؟»، گفت: ما چهار بازی پیش رو داریم که اگر بتوانیم آنها را ببریم حتماً سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را می‌گیریم، چون تیم‌های بالای سر ما با یکدیگر بازی مستقیم دارند. به هر حال هر بازی نسبت به خودش شرایط خاصی دارد و یک دیدار سخت به حساب می‌آید. ما صددرصد به کسب سهمیه آسیا فکر می‌کنیم اما در حال حاضر تمام تمرکزمان را روی دیدار مقابل سایپا گذاشتیم. هر بازی شرایط خاص خودش را داد و ما هم باید مقابل سایپا پیروز شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا