پوزش یک بانک از مشتریان؛ مردم نگران نباشند

صبح امروز برای گروهی از مشتریان بانک ملت با شوکی بزرگ آغاز شد؛ شوکی که ناشی از برداشت مبالغ زیادی پول از حسابشان بود.

این گروه از مشتریان بانک ملت در تماس با تسنیم از برداشت مبالغ میلیونی از حسابشان خبر دادند و گفتند که احتمالاً سیستم بانک ملت هک شده است!

ساعتی بعد اما بانک ملت اطلاعیه داد و اعلام کرد که هکی صورت نگرفته و این مشکل ناشی از اخلال در سیستم بانک بوده است. طبق اعلام بانک ملت، اختلال ایجاد شده در سرویس حواله بانکداری اینترنتی این بانک از سوی کارشناسان فنی شناسایی و تا ساعتی دیگر برطرف خواهد شد.

چند ساعت بعد از اطلاعیه اول، بانک ملت در اطلاعیه تکمیلی به نگرانی مردم پایان داد . در اطلاعیه دوم، به نقل از علی رضا لگزایی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ملت اعلام شد: هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده است.

علی رضا لگزایی در توضیح مشکل ایجاد شده در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۶، یک اختلال سیستمی در سرویس حواله اینترنتی این بانک رخ داده و مبالغی از حساب های تعداد معدودی از مشتریان به حساب های دیگرنزد همین بانک واریز شده است.

وی افزود: خوشبختانه کارشناسان فنی بانک ملت در زمان کوتاهی از بروز این اختلال، متوجه مشکل شده و سیستم حواله اینترنتی را از دسترس خارج کرده اند.

به گفته قائم مقام مدیرعامل بانک ملت، هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده و مراتب واریز وجوه از طریق پیامک به اطلاع صاحبان حساب ها رسیده است.لگزایی اعلام کرد که تا ساعتی دیگر سیستم حواله اینترنتی بانک ملت نیز مجددا فعال خواهد شد.

روابط عمومی بانک ملت از تمامی مشتریان ، به ویژه مشتریانی که با مشکل مذکور مواجه شده اند ،پوزش می طلبد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا