طارمی؛ آقای گل جنجالی در تبریز+عکس

مهاجم ملی پوش پرسپولیس که در فصل گذشته علیرغم کسب عنوان آقای گلی در کسب هدف تیمی ناموفق بود، اینبار برای رسیدن به هدف شخصی‌اش از دستورات کادرفنی و برانکو ایوانکوویچ سرپیچی کرد.

طارمی که با از دست دادن ضربه پنالتی حساس برابر الریان قطر اکنون شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را به شدت کاهش داده است، در پایان بازی با دستور صریح برانکو مبنی بر عدم اجازه برای زدن ضربه پنالتی مواجه شد. او اما اینبار در دیداری که برای بازگشت به صدر جدول گلزنان در روزی که سرخپوشان به عنوان آقای گلی دست یافته اند بی تابی می کردند در دقیقه ۶۴ روی اعلام پنالتی بر روی علی علیپور درخواست زدن ضربه پنالتی را کرد. اقدامی که قرار بود کمال کامیابی نیا با توجه به دستور برانکو ایوانکوویچ انجام دهد. طارمی که برای رسیدن به گل ۱۵ در فصل شانزدهم بی تابی می کرد از کامیابی نیا خواست این ضربه را او مامور زدنش شود اما نگاه غضبناک برانکو باعث شد او به سمت دروازه رفته و بابت این بی اعتمادی ناراحت باشد. در ادامه اما کمال کامیابی نیا سمت او رفت و با اهدای توپ او را برای زدن این ضربه مهیا کرد. مساله ای که همچنان خشم برانکو را در پی داشت تا او با واژگان کروات از این اقدام خودخواهانه شاگردش و سرپیچی از دستورش شاکی باشد.
طارمی اما اینبار توانست با ضربه ای دقیق دروازه مهدی اسلامی را باز کند و اینچنین جشن شادی و قهرمانی توامان تیمش را جلوی لنز دوربین‌ها ثبت کند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا