دیدار سناتور مک کین با مریم رجوی+عکس

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در آلبانی با مریم رجوی، سرکردۀ گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد. این دیدار در تیرانا، پایتخت آلبانی، انجام شد.

در این دیدار که با حضور اعضای این گروهک تروریستی برگزار شد، رجوی از تلاش‌های بی‌شائبۀ این سناتور آمریکایی در حمایت از منافقین و انتقال آن‌ها به خارج از عراق تقدیر کرد.

سرکرده گروهک تروریستی منافقین همچنین با بیان اتهامات واهی و تکراری علیه ایران مدعی شد «تغییر رژیم در ایران پیش‌شرط ایجاد صلح و ثبات در منطقه و جهان است».

دیدار سناتور مک کین با مریم رجوی

وی افزود امروزه دربارۀ نقش مخرب ایران در منطقه اجماع وجود دارد و این کشور منشأ اصلی بحران در خاورمیانه است.

گروهک تروریستی منافقین با وجود چند دهه خشونت افراط‌گرایانه علیه ملت ایران همچنان سعی دارد خود را حزبی عادی و سیاسی جلوه دهد.

در دی‌ماه ۹۵، گروهی از مقامات اسبق آمریکا، ازجمله رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک، برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، نامه‌ای نوشتند و از وی خواستند تا اقدام به برقراری رابطه با گروهک منافقین کند.

پیش از آن نیز شبکۀ خبری فاکس نیوز گزارش داده بود منافقین با ارسال نامه‌ای به ترامپ خواستار بازنگری در توافق هسته‌ای با ایران شدند.

در این نامه که به‌طور انحصاری در اختیار فاکس نیوز قرار گرفته بود گروهی از منافقین با اشاره به وعده‌های انتخاباتی ترامپ از وی خواسته‌اند در این توافق بازنگری کند و با آن‌ها به‌صورت تلفنی گفتگو و یا دیدار کند.

اعضای گروهک تروریستی منافقین اندکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ و در پی اجرای یک رشته ترورها و بمب‌گذاری‌ها که جان بسیاری از مقام‌های ارشد و غیرنظامیان را گرفت، مجبور شدند از ایران فرار کنند.

این گروهک تروریستی همچنین در جنگ ۸ ساله عراق علیه ایران، با حمایت صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق، جنایات شنیعی را علیه مردم ایران و عراق مرتکب شد.

گردهمایی بقایای گروهک منافقین تیرماه ۹۵ با حضور برخی مقامات اسبق سیاست خارجی کشورهایی مثل آمریکا، فرانسه و عربستان در پاریس برگزار شد.

ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان، با سخنرانی در این اجلاس به لفاظی علیه ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

اوایل شهریور نیز رسانه‎ها اعلام کردند ملک سلمان عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی، از مریم رجوی برای سفر به عربستان و انجام مناسک حج دعوت کرده است.

پیش از آن نیز محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، با رجوی دیدار کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا