تاج: جشن قهرمانی پرسپولیس چهارشنبه انجام می‌شود

مهدی تاج که به صورت تلفنی با گفت‌وگوی ویژه خبری ارتباط برقرار کرده بود در خصوص اینکه آیا باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال می‌توانند بازیکن خارجی بگیرند، گفت: ما همین امروز جلسه‌ای با مسئولان پرسپولیس و استقلال داشتیم که البته درباره بلیت‌فروشی بود؛ اما بحث جذب بازیکنان خارجی مستلزم این است که پرونده‌‌هایی که در فیفا داریم را ببندیم چرا که این مسئله فوتبال ما را تهدید می‌کند. البته این موضوع فقط مربوط به پرسپولیس و استقلال نیست بلکه چند تیم دیگر هم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به صورت جدی وارد ماجرا شدند و باشگاه‌ها بهترین و مؤثرترین سازمان برای حل این مشکلات هستند. اگر این مسائل حل نشود جذب بازیکن خارجی عقلانی نیست.

وی افزود: به هر حال چند پرونده باز است و بعد چند پرونده دیگر هم به آن اضافه می‌شود. البته تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم چیزی به نام کسب امتیاز فعلاً‌ وجود ندارد اما شاید در آینده باشد. من خبر دادم که باشگاه پرسپولیس وارد کار شده و چند پرونده هم در دادگاه CAS دارد. استقلال هم همین است اما شرایطش بهتر است،‌تراکتورسازی هم همین‌طور. البته باشگاه‌های دیگر هم هستند اما نه به اندازه این سه تیم. این کار را با خود مسئولان باشگاه‌ها و آقایان افتخاری، آجرلو و طاهری انجام دادیم تا وضعیت این مشکلات و پرونده‌ها در فیفا روشن شود.

تاج درباره جشن قهرمانی پرسپولیس در روز چهارشنبه هم اظهار داشت:‌ همه بازی‌های این هفته روز پنج‌شنبه انجام می‌شود اما از آنجایی که بازی پرسپولیس و پدیده حساسیت زیادی ندارد و نقشی در قهرمانی یا سقوط تیم‌ها نخواهد داشت به همین دلیل این بازی چهارشنبه برگزار خواهد شد. پرسپولیس بامداد پنج‌شنبه به عمان خواهد رفت و این جشن چهارشنبه برگزار می‌شود اما این را هم باید بگویم که در این بازی و سایر بازی‌های هفته به قربانیان سیل ادای احترام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا