برانکو تا ۳۲ سالگی رضاییان می‌ماند!

در حالی که پرسپولیس از هفته های ۱۷ و ۱۸ لیگ برتر جاری موفق شد با ایجاد اختلاف ۵ یا ۶ امتیازی با تعقیب کنندگانش خود را نامزد اصلی کسب عنوان قهرمانی اعلام کند به تدریج این فاصله را به ۱۰ تا ۱۲ امتیاز افزود تا برتری این تیم هم برای رقبا و هم برای مسئولان باشگاه مشخص شود…و این ممکن نبود مگر با مدیریت سرمربی تیم که به رغم وجود داشتن مشکلات عدیده در مسیر رسیدن به چنین جایگاهی پرسپولیس را با اقتدار به کسب عنوان قهرمانی هدایت می کرد.

مشکلاتی از قبیل:

– نداشتن زمین تمرین مناسب(تا پیش از آماده شدن شرایط برای تمرین در استادیوم شهید کاظمی)

– جدایی موقت طارمی و رضاییان در ابتدای فصل که برنامه های ذهنی برانکو را با تغییرات مقطعی مواجه کرد

– بروز اختلافات در چند نوبت بین کی روش و برانکو

– اصرار برخی اصحاب رسانه برای جدایی ایوانکوویچ از پرسپولیس برای هدایت تیم ملی

– بروز مشکلات مالی و بی پولی اسپانسر باشگاه

– ترس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات از سوی فیفا و شکایت ژوزه (سرمربی اسبق پرتغالی)

– نیمکت خالی از بازیکن و مصدومیت یا محرومیت های بازیکنان اصلی(مانند کامیابی نیا در دربی)

– اخراج ۷ ملی پوش پرسپولیس از اردوی تیم ملی

– ماجرای رامین رضاییان و طلب بخشش از برانکو

…و بسیاری موارد ریز و درشت دیگر که باعث شد مسیری سخت و ناهموار جهت رسیدن به چنین جایگاهی برای پرسپولیس ایجاد کند هم نتوانست مانع از موفقیت این تیم و سرمربی اش شود. این شده که گفته می شود طاهری با چنین برداشتی از عملکرد این مرد کروات درصدد است قرارداد برانکو را به مدت طولانی تمدید کند.

جعفر کاشانی رییس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره به مشرق گفت: « من از این موضوع مطلع نیستم ولی این را تأیید می کنم که کارنامه برانکو کاملا موفق و مثبت است».

پیشکسوت باشگاه از اتفاقی که درباره رامین رضاییان رخ داد نه تنها ناراحت نبود بلکه در حمایت از تصمیم سرمربی تیم گفت:«امیدوارم باشگاه پرسپولیس به سمتی حرکت کند که بازیکنش با لباسی که بر تن دارد همسو باشد و بداند فرهنگ این باشگاه هر گونه رفتاری را برنمی تابد. این قبیل بازیکنان خود به خود از گردونه باشگاه و تیم پرسپولیس بیرون می روند و در نهایت خودشان ضرر می کنند که رامین رضاییان هم نمونه ای از این دست موارد بود».

بر اساس این گزارش و با توجه به اینکه شنیده می شود مسئولان باشگاه پرسپولیس به فکر همکاری بلند مدت تر با برانکو هستند به نظر می رسد رامین رضاییان باید حالا حالاها قید بازگشت به این تیم را بزند.

کاشانی درباره قهرمانی پرسپولیس هم تأکید کرد: « این قهرمانی به همه ما چسبید و این نکته را به ما یادآور شد که ما تازه در ابتدای راه مهمی قرار گرفته ایم که مسیرش پایان ندارد ولی حرکت در آن باعث خواهد شد که ما روز به روز به سمت باشگاه شدن حرکت کنیم و تا چند سال بعد بدون نیاز به هر بازیکنی با هر فرهنگی غیر از فرهنگ باشگاه پرسپولیس تیمداری کنیم».

به نطر می رسد این قهرمانی به تنها کسی که نچسبید رامین رضاییان باشد که باید از این پس لااقل تا مدتی که برانکو در پرسپولیس سرمربیگری می کند بیرون از این تیم باشد و به فوتبالش ادامه دهد. این بازیکن ۲۷ ساله در ابتدای فصل پانزدهم به این تیم پیوست ولی رفتاری در این تیم داشت که بعد از یک فصل و نیم عمر حضورش را در این تیم رو به پایان برد و حالا احتمالا باید تا ۳۲ سالگی که شاید برانکو در این تیم باشد باز هم دور از تیم محبوبش بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا