نمره‌های جهانبخش و قوچان‌نژاد در اردویژه +عکس

سایت مجله فوتبال اینترنشنال هلند طبق روال معمول پس از پایان دیدارهای باقی‌مانده هفته سی‌ویکم در شب گذشته (یکشنبه) اردویژه ارزیابی فنی کارشناسان خود از عملکرد بازیکنان را اعلام کرد.

بر این اساس علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی آلکمار نمره فنی خوب ۷ را دریافت کرد و یکی از ۳ بازیکن برتر تیمش در بازی خارج از خانه برابر هراکلس بود. این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود آلکمار پایان یافت و جهانبخش زننده گل دوم تیمش بود.

رضا قوچان‌نژاد نیز که تنها گل هیرنوین را در بازی شب گذشته برابر آژاکس به ثمر رسانده بود نمره متوسط ۵٫۵ را به خود اختصاص داد. هیرنوین با نتیجه ۵ بر یک این بازی را واگذار کرد.

در جدول رده‌بندی اردویژه هلند تیم‌های فاینورد و آژاکس آمستردام به ترتیب با امتیازهای ۷۶ و ۷۵ رتبه‌های اول و دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند. تیم‌های آلکمار و هیرنوین نیز با کسب امتیازهای ۴۶ و ۴۰ رتبه‌های ششم و هشتم را به خود اختصاص دادند.

در رده‌بندی برترین گلزنان اردویژه هلند هم نیکولای یورخنسن ( فاینورد – ۱۹ گل زده) و رضا قوچان‌نژاد (هیرنوین – ۱۸ گل زده) رقابت نزدیکی برای فتح عنوان آقای گلی این رقابت‌ها دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا