فعالیت ۱۷۳ خادم‌یار امام رضا(ع) در مازندران

بصیر، محمداسماعیل امامزاده در حاشیه همایش خادم‌یاران امام رضا(ع) مازندران در ساری در جمع خبرنگاران از فعالیت ۱۷۳ خادم‌یار هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در مازندران خبر داد و اظهار کرد: تمام افراد علاقمند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی ثامن‌الحجج، عضو خادم یاران امام رضا(ع) شوند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام شدگان پس از آموزش ۱۲ ساعته کارت رتبه سوم خادم یاری امام رضا(ع) را دریافت می‌کنند، افزود: این افراد به عنوان خادم‌یاران برای کمک به محرومان مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

مسؤول حوزه نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران با بیان اینکه این افراد پس از سه سال فعالیت با اعزام یک دوره کوتاه‌مدت به مشهد مقدس به رتبه دوم خادم‌یاری امام رضا(ع) ارتقا می‌یابند، بیان کرد: همچنین این افراد پس از چهار سال فعالیت مداوم در مناطق محروم استان به رتبه یکم خادم یاری امام رضا(ع) ارتقا می‌یابند.

امامزاده در پایان با اعلام اینکه بیشتر افراد خادم‌یار ثبت‌نام‌کننده در استان مازندران تحصیل‌کرده و از اقشار جوان، پزشک، استاد دانشگاه و معلمان هستند، گفت: توجه به مسکن، معیشت، سلامت و ارتقا تحصیلات مردم مناطق محروم از ماموریت‌های خادم‌یاران امام رضا(ع) در استان‌های کشور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا