روایت شهدای کربلای ایران، انصار امام حسین در فریدونکنار *۳*(استقبال از اجلاسیه ۱۰ هزار شهید استان مازندران)

 علی اصغر عابدینی

عابدنع~1

نام پدر:موسی

تاریخ تولد:۱۳۴۵/۰۲/۰۳

تحصیلات:دوره مقدماتی(اهل تشییع)

منطقه عملیات:عین خوش

تاریخ شهادت:۱۳۶۱/۰۸/۱۱

وضعیت اشتغال:روحانی

وصیت نامه پاسدار و طلبه شهید علی اصغر عابدینی

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

الهی قلبی یحبک متیما خدایا قلب مرا به علاقه ات مزین بگردان

سلام بر رزمنگان و سلامی از راه دور ولی با قلبی نزدیک بر امام امت خمینی کبیر حمد و سپاس مخصوص خدایی است که خالق است و همه از اویند و به سوی او می روند و سپاس بیکران بر ایزد یکتا که اراده فرموده است دشمنانش به دست ما بکشد من به عنوان یک برادر حقیر از دوستان می خواهم که به نکات زیر توجه نمایند

۱ – هیچ وقت نگذارید در قلب شما علاقه دنیا قرار گیرد چون قلب جایگاه خدایی است و شما با تزکیه قلبتان را جلا می دهید و تخت و تاجش را رنگین کنید و اخلاق حسنه تا خداوند بر روی آن بنشیند و حاکم وجودتان شود.

۲ –پدر و مادر باید بدانند که ما فرزندان امانتی هستیم از خداوند و شما امانتدار مایید باید ما را پرورش بدهید و دوباره به خدا باز گردانید بنابراین باید افتخارتان برای این باشد که فرزندان شما به جبه های اسلام علیه کفر بروند و شما نباید مانعشان بشوید.

۳ –از تمام برادران و مادران و پدران می خواهم درباره مرگ فکر نمایند و بهترینش را انتخاب نمایند

۴ – من از برادران محصل می خواهم که فعالانه در انجمن های مدرسه و روستاها فعالیت نمایند و در ارزش انجمنهای اسلامی همین بس که امام فرمود: انجمنهای اسلامی رسالت انبیا را دارند

۵ – رفتن به جبهه را هیچ وقت از یاد نبرید

۶ – از روحانیون محل خودم می خواهم فعالانه در انجمن اسلامی و به خصوص در دعای کمیل شرکت نمایند. در دعای کمیل برای طولانی شدن عمر امام دعا کنید و خودتان را با جملات دعا بسازید. نماز را هیچ وقت فراموش نکنید.

۷ –مقداری کتاب دارم انرا هدیه کتابخانه انجمن اسلامی نمایید. از پدر و مادرم می خواهم به مدت ده روز برایم نماز و روزه قضا بگیرند.

برادر حقیر شما علی اصغر عابدینی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا