منصوریان: مگر در سال چند بازی با تراکتور داریم؟

آبی‌ها در دیداری فوق‌‌العاده حساس به دیدار تراکتورسازی می‌روند و نتیجه این مسابقه، تا حدود زیادی تکلیف نایب‌قهرمانی را مشخص می‌کند. از همین حالا التهاب و استرس برای مسابقه بالاست. بعضی‌ها پیش‌بینی می‌کنند اتفاقاتی رخ دهد‌؛ این پیش‌بینی‌ها هم بی‌پایه و اساس نیست. به هر حال آنچه در سال‌های اخیر و در دیدارهای‌ این تیم‌ها به چشم آمده، بازی درگیرانه و توأم با حاشیه بوده است. مثلاً سال گذشته در آزادی نزدیک بود کار رحمتی و قلعه‌نویی به درگیری فیزیکی بکشد. هواداران تبریزی هم حس خوبی نسبت به سیدمهدی رحمتی ندارند و حداقل در این سال‌ها او هر بار که به تبریز رفته، حرف‌های زیادی شنیده است.

حالا منصوریان و استقلالی‌ها توقع دارند فدراسیون فوتبال با توجه به همین حساسیت‌ها، نظارت دقیقی روی بازی پنج‌شنبه داشته باشد. سرمربی آبی‌ها در این باره می‌گوید: «بازی با تراکتورسازی حساس‌ترین بازی نیم‌فصل دوم لیگ برتر است. مگر در سال چند تا بازی مثل دیدار تراکتور داریم؟ به خاطر همین مسئولان نگاه دقیقی نسبت به این مسابقه داشته باشند تا زمینه هم برای یک دیدار خوب مهیا شود…»
به احتمال زیاد فدراسیون فوتبال هم نظارت دقیقی روی این مسابقه خواهد داشت. شنیده می‌شود تنی چند از مسئولان حراست فدراسیون به اضافه مسئولان کمیته انضباطی قرار است به تبریز سفر کنند و اتفاقات این مسابقه را زیر نظر بگیرند. استقلالی‌ها هم کم و بیش در جریان این اخبار قرار گرفته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا