طاهری: به تفاهم‌نامه با استقلال پایبندیم

سپاهان همراه با کرانچار طی هفته‌های گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کرده تا جایی که احتمال همکاری این مربی برای فصل آینده نیز قوت گرفته است.

به همین بهانه و البته برخی موارد دیگر مثل موضوع سرور جباروف و بحث ماندن یا رفتن او از سپاهان و همچنین موضوع مذاکره پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده و سایر موارد مربوط به باشگاه اصفهانی گفت‌وگویی با محسن طاهری انجام دادیم که متن آن را در زیر می‌خوانیم.

سپاهان موفق شد صبا را هم شکست دهد تا به این ترتیب بحث ماندن کرانچار در اصفهان جدی شود. درست است که از الان کرانچار را سرمربی فصل بعد سپاهان بدانیم؟

هنوز معلوم نیست. چون ما کل فصل را در نظر می‌گیریم و همان موقع هم گفتیم اگر حتی تیم نتیجه نگیرد و ما از نحوه بازی سپاهان راضی باشیم، همین موضوع هم تاثیرگذار است. هر چند که سپاهان الان با کرانچار جوری بازی می‌کند که هم ما را راضی کرده و هم نتایج خوبی گرفته است.

پس باید او را ماندنی بدانیم؟

بستگی به مذاکرات‌مان طی هفته آینده و اعداد و ارقام و پیشنهاداتی که صورت می‌گیرد، دارد و این موضوع طی هفته آینده به صورت قطعی مشخص می‌شود.

یعنی هنوز در مورد رقم قرارداد برای فصل آینده صحبتی نکرده‌اید که به یک باره کار او در اصفهان نصفه و نیمه نماند؟

یک صحبت‌هایی کرده‌ایم اما ادامه مذاکرات هفته آینده مشخص می‌شود.

اما از صحبت‌های کرانچار این طور مشخص است که خودش هم دوست دارد بماند.

خدا را شکر ان‌شاالله که اینطور باشد. ما هم چنین استنباطی داریم.

از جباروف چه خبر؟ الان خبر می‌رسد که گویا او کلا از ایران رفتنی شده است.

ما با استقلال بر سر جباروف تفاهم‌نامه‌ای داریم که به آن پایبندیم. اما اگر خود بازیکن نخواهد در ایران بماند ما کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و خودش باید مشکلات مربوط به خودش را حل کند. طبق گفته‌ها و اخباری که منتشر می‌شود ظاهرا او مشکل خانوادگی دارد و یا نزد ما آمده و گفته از حضور در اصفهان خوشحال هستم، اما این بحث‌ها مربوط به خود جباروف است. اگر واقعا این بازیکن می‌خواهد در سپاهان بماند مربوط به خودش می‌شود که این قضیه را با استقلال حل کند. اگر هم بخواهد به کشورش برگردد این موضوع در اختیار خودش است. اما در این جریان هیچ گونه ورود نمی‌کنیم.

پس این موضوع صحت ندارد که سپاهان به هر قیمتی اصرار دارد جباروف در اصفهان بماند.

این حرف‌ها در شبکه‌های مجازی زده می‌شود و نمی‌خواهم روی این موضوع بحثی داشته باشم و روی این صحبت‌ها تمرکز کنم.

بحث شجاع خلیل‌زاده به کجا رسید. آیا باید او را پرسپولیسی بدانیم؟

هنوز نمی‌دانیم تکلیف خلیل‌زاده با پرسپولیس به کجا رسید. اما طی روزهای آینده جلسه‌ای را با او برگزار کرده و صحبت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

سپاهان کی وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود؟

در هر صورت هر باشگاهی در این زمینه تا جایی پیش رفته و امید به خدا باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

هادی عقیلی هم از فوتبال خداحافظی کرد. در این مورد چه صحبتی دارید؟

ما به تصمیم او احترام می‌گذاریم. آرزوی سلامتی برای عقیلی داریم. حالا که از فوتبال جدا شده امیدوارم در آینده در سطح مربیگری هم توانایی خودش را بروز بدهد. در صحبت‌هایی که با او داشتم احساس کردم او در این زمینه هم موفق می‌شود.

به عنوان سؤال آخر، سپاهان در مشخص شدن تیم نائب‌قهرمان تاثیر به سزایی دارد چون طی دو هفته آخر باید با تیم‌های دوم و سوم جدول یعنی تراکتورسازی و استقلال بازی کند.

وظیفه ما این است که شرایط را به شکلی فراهم کنیم تا در دو بازی آینده هم نتیجه خوبی بگیریم. البته هر تیمی برای برد می‌جنگد و اگر تراکتور هم نتیجه نگیرد از کورس نائب‌قهرمانی باز می‌ماند. هر دو تیم تلاش خود را می‌کنند و امیدوارم بازی خوبی شود و نتیجه نیز به نفع ما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا