زرینچه: عقب‌مانده‌ها از قلعه‌نویی ایراد می‌گیرند

جواد زرینچه در رابطه با شکست استقلال برابر تراکتورسازی اظهار داشت: از قبل مشخص بود که این بازی حساسیت بالایی دارد و تیم برنده می تواند جایگاه دومی را به خود اختصاص دهد. حالا باید منتظر بمانیم که ۲ بازی آینده خود را انجام دهند و نتایج آنها مشخص کننده تیم دوم جدول خواهد بود. به نظرم هر ۲ تیم بازی های سختی پیش رو دارند و شاید استقلال شرایطش خیلی بهتر است که بتواند دومی را کسب کند. البته جایگاه دومی برادر سومی است و خیلی فرقی با هم ندارند.

وی درباره تصاویری که از مشت های گره کرده قلعه نویی منتشر شده، عنوان کرد: مگر شما نمی بینید که بایرن مونیخ با بارسلونا بازی داشت و گواردیولا روی نیمکت چقدر شور و هیجان داشت. مگر چه اشکالی دارد که قلعه نویی برای موفقیت تیمی که هدایتش را برعهده دارد، خوشحالی کند؟ این مسائل برای آدم های عقب مانده است و توسط آنها مطرح می شود. حالا قلعه نویی سالها در استقلال بوده اما دلیلی نمی شود که وقتی سرمربی تراکتورسازی است، دیگر خوشحالی نکند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: یک مربی وظیفه اش این است که وقتی تیمش گل می زند و بازیکنش خوب بازی می کند، خوشحالی کند. این مساله قبلا برای علی دایی و پرسپولیس هم مطرح شده بود. این ها مسائل پوچی است و نباید به آنها توجه کرد.

زرینچه در پاسخ به این سوال که برای بازی استقلال مقابل الاهلی به ورزشگاه می رود یا خیر، گفت: من را که دعوت نمی کنند و به نظر می رسد از ما خوششان نمی آید. اگر دعوت کنند، با جان و دل می رویم. فقط من نیستم و سایر پیشکسوتان نیز هستند. اگر به پیشکسوتان زنگ بزنند و دعوت کنند، ما هم با جان و دل برای تشویق استقلال می آییم. اینقدر برای ما استقلال عزیز است که با سر و دست می آییم، به شرطی که توجه شود.

وی درباره بازی استقلال مقابل الاهلی امارات خاطرنشان کرد: این یک بازی حیاتی برای استقلال است اما سختی آن را هم نباید فراموش کنیم. امیدوارم استقلال بتواند پیروز شود و به مرحله بعدی برسد تا همه ما خوشحال شویم.

پیشکسوت استقلال درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: شاید پرسپولیس حقش بود چون برنامه آنها نشان می داد که در تفکرشان این بود. استارت این همکاری از سال قبل خورد. من هم به آنها تبریک می گویم و برایشان در آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

زرینچه در پایان درباره ستاره پرسپولیس افزود: من نمی دانم قانون چه می گوید اما استقلالی ها که ستاره در آسمان آبی زیاد دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا