رئیس جهادکشاورزی فریدونکنار خبر داد

اعطای تسهیلات رونق تولید کشاورزی به ارزش ۳۰ هزار میلیون ریال در فریدونکنار

بصیر، محمدرضا ضیائی در جمع مسئولان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: مبلغ ۲۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون با ۲۳۹ درصد جذب به ۶۲ کشاورز اعطا شد.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات در بخش رونق تولید کشاورزی، خاطرنشان کرد: تسهیلات رونق تولید بخش کشاورزی ( بهین یاب) به مبلغ ۳۰ هزار میلیون ریال به ۳۱ نفر اعطا شد.

رئیس جهادکشاورزی فریدونکنار از افتتاح و پیگیری پروژه‌های این اداره خبر داد و تصریح کرد: افتتاح پروژه تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی در روستای جزین و کلاگرسرا با مساحت ۴۵ هکتار با اعتبار ۴ هزار میلیون ریال، مطالعه و طراحی ۴۰۰ هکتار از اراضی میان‌محله و نوائی‌محله و شن ریزی ۱۲ کیلومتر از اراضی تجهیز و نوسازی شده روستای جزین از جمله پروژه های این اداره است.

ضیایی افزود: احداث ایستگاه پمپاژ روستای جزین با اعتبار بالغ بر ۴۳۵ میلیون ریال، آغاز احداث دو ایستگاه پمپاژ هکردکل و میان محله با اعتبار بالغ بر یک هزار و  موافقت نامه ۳۰ هکتار بهسازی آب بندان کریم کلا با اعتبار بالغ بر سه هزار میلیون ریال از پروژه های افتتاح شده و یا درحال پیگیری این اداره است.

وی گفت: سه واحد شالیکوبی برای دریافت تسهیلات با اعتبار هزار و هشتصد میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: افتتاح واحد پرورش مرغ مادر گوشتی ۳۰ هزار قطعه ای در روستای زاهد کلا با اعتبار بالغ بر هشتاد میلیارد ریال و دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی به میزان بیست و چهار میلیارد ریال با حضور وزیر محترم جهاد کشاورزی و افتتاح واحد پرورش مرغ گوشتی ۶ هزار و ۳۰۰ قطعه ای در روستای بزرگ بیشه محله با اعتبار بالغ بر بیست و پنج هزار میلیون ریال از دیگر پروژهای اجرا شده در فریدونکنار بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا