توقف پدیده و آقای گل لیگ یک

مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر که امسال پدیده فوتبال ایران لقب گرفته است و محمد عباس‌زاده بازیکن تیم فوتبال نساجی قائمشهر و آقای گل لیگ دسته اول فوتبال ایران چند هفته‌ای است که پایشان به گلزنی باز نشده است.

محمد عباس‌زاده تا به اینجای کار با به ثمر رساندن ۲۲ گل رکورد خودش را همانطور که اعلام کرده بود شکست اما او غیر از این در مصاحبه‌هایش گفته بود که تصمیم دارد به یاد هادی نوروزی لیگ یک را با ۲۴ گل به پایان برساند و فاصله‌ای هم با گفته‌اش ندارد اما او نزدیک ۳ هفته است که پایش به گل باز نشده است و عدم گلزنی او با شکست نساجی همراه بوده است آنها در هفته سی‌وسوم مقابل راه‌آهن بازی دارند و احتمال اینکه عباس‌زاده بتواند حرفش را به نتیجه برساند وجود دارد.

در سوی دیگر مهدی قائدی بازیکن سیه چرده بوشهری‌ها از هفته بیست‌وهفتم به مدت ۵ هفته پایش به گل باز نشده است. او که در بازی آخر به مانند عباس‌زاده دو گل برای تیمش مقابل استقلال اهواز به ثمر رساند دیگر با دعوت به تیم‌ملی جوانان نتوانست آنطور که دیگران از او توقع داشتند نمایش دهد. البته او بعد از رویارویی ایرانجوان در این هفته مقابل اکسین همانند آقای گل در هفته پایانی لیگ دسته اول و دیدار با راه‌آهن فرصت گلزنی دارد و باید دید آیا مانند دیدار رفت که ۵ گل این تیم را متوقف کردند، باز هم برای بوشهری‌ها گلزنی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا