تقدیر جبهه جهادگران ایران اسلامی از شورای نگهبان

جبهه جهادگران ایران اسلامی طی بیانیه‌ای از تصمیم شورای نگهبان در نحوه بررسی صلاحیت کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تقدیر کرد.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:
بر اساس نص صریح قانون اساسی شورای محترم نگهبان، نگهبان نهاد انقلاب است تا از گزند نا اهلان و نامحرمان در امان بماند. همانطور که معمار کبیر انقلاب اسلامی تأکید فرموده بود: مراقب انقلاب باشید تا بدست نا اهلان نیافتد، امروز شورای نگهبان در آن مسیری قدم بر می دارد که آن روز حضرت امام خمینی ره ترسیم کرده بود و امروز مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای آن مسیر را هدایت و رهبری می کند.
کسانی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بودند، هدف و نیت خدمت به کشور و انقلاب داشتند و همه کاندیداها درون انقلاب قرار دارند و دلسوز کشور هستند ولی مصالح کلی نظام شرایطی را ایجاب می کند که افرادی با ویژگی های خاصی اهلیت حضور در این رقابت ها را پیدا می کنند و افرادی که به تشخیص شورای محترم نگهبان حائز شرایط حضور در رقابت های ریاست جمهوری را کسب نکردند در کنار مردم به وظیفه اخلاقی، اجتماعی و شرعی خود برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تلاش می کنند و ثواب اخروی همه با خداست.
جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی از نتیجه نهایی بررسی شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری و اعلام اسامی شش نفر از کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم حمایت می کند.
اعلام می کنیم از حضور آقایان حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی، محمد باقر قالیباف، اسحاق جهانگیری، سید مصطفی میرسلیم و مصطفی هاشمی طبا در انتخابات ریاست جمهوری استقبال و حمایت می کنیم.

بدینوسیله از آحاد ملت بلند همت ایران دعوت می کنیم در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم و شوراهای اسلامی شهر دوره پنجم حضوری فعال، استوار و با بصیرت دینی داشته باشند تا این انتخابات نیز به عنوان سندی دیگر از اسناد افتخارات مردم ایران در تاریخ ایران ماندگار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا