پاسخ به ادعای شهر فروشی محسن هاشمی

“محسن هاشمي” از كانديدهاي اصلاح طلب براي انتخابات شورا در ادعايي عجيب اعلام كرده است: به شهر فروشي در تهران انتقاد شديد دارم/به بافت فرسوده توجهي نشده است/بایستی سیستم حمل ونقل عمومی که شامل چند بخش حمل ونقل انبوه با اتکا به ریل( مترو) ، و خطوط مکمل این شبکه انبوه با استفاده از تراموا، اتوبوس، حمل ونقل کابلی در اولویت باشد

در پاسخ به ادعاهاي  وي بايد اعلام كرد: طرح تفصيلي در دوران رياست جمهوري “علي اكبر هاشمي رفسنجاني ” و در دوران شهرداري “غلامحسين كرباسچي” تصويب شد و سنگ بناي ساخت‌وساز بلند مرتبه‌ها در تهران نهاده شد .

بافت فرسوده و بخش‌هاي جنوبي شهردر ۱۰سال گذشته غير قابل سكونت و بشدت نا امن بود و با وجود اينكه  نوسازي و ايمن سازي اين بخش به عهده دولت است و بايد براي ان تأمين بودجه كند اما به همت شهرداري تهران در طي چند سال اخير ۳۵ درصد از بافت فرسوده تهران نوسازي شده است و در حال حاضر اين مناطق به عنوان جاذبه‌هاي گردشگري شناخته مي‌شود و شاهد اين امر استقبال مسافران نوروزي امسال از مناطق ديدني و تاريخي منطقه ۱۲ تهران بود .

آقاي هاشمي شما كه ۱۳ سال سكان دار سيستم حمل و نقل ريلي و متروي تهران بوديد و بشدت از جانب دولت حمايت مي‌شديد و بودجه بسيار خوبي هم در دست داشتيد تا سيستم حمل و نقل عمومي را گسترش بدهيد چرا تنها ۶۸ كيلومتر از خطوط متروبه بهره‌برداري رسيد ؟ بودجه اين سال‌ها صرف چه شده است؟

آقاي مدير پول بيت المال در سال‌هاي رياست شما كجا هزينه شده است كه مترو تهران نتوانست گسترش پيدا كند و ترافيك تهران به دليل تعلل شما تبديل به معضل شد؟ چرا در دوران شهرداري كرباسچي هيچ اقدامي براي نوسازي بافت فرسوده شهر تهران نشد و باعث شد مردم ساكن در مناطق محروم شهر به معضل اعتياد و فساد  دچار شوند!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا