با خواستگاری که این ۸ ویژگی را دارد ازدواج نکنند!

اگر چه شناخت کامل افراد از یکدیگر، به ماه‌ها و سال‌ها زمان نیاز دارد، لیکن با برخی از ویژگی‌های شخصیتی افراد، می‌توان در دوران کوتاهی آشنا شد. دوران نامزدی یا جلسه خواستگاری زمان‌ مناسبی است می توان  برخی از این ویژگی‌ها را کشف کرد؛ ویژگی‌هایی که گاه نمی‌توان چشم به روی آنها بست و آنها را نادیده گرفت.

اگر شما یک دختر جوان هستید که قرار است به زودی به خانه بخت برود، در صورتی که یکی از ۸ نشانه زیر را در شریک آینده زندگی‌تان دیدید، اندکی تامل کنید و به کل ماجرا از اول نگاه کنید. شاید لازم باشد به این بیاندیشید که این مرد، الزاما گزینه صحیح نیست.
۱٫ایده‌آل‌گرایی بیش از حد
مردی که بداند کجا چه حرفی بزند و چه کاری بکند، یک مرد کاملا ایده‌آل است، لیکن دقت کنید اگر مرد مورد نظر شما، در همان اولین دیدار، در شیوه حرف زدن، نشستن، غذا خوردن، لباس پوشیدن و پذیرایی کردن بیش از حد ایده‌آل‌گرا بود، همان لحظه او را به فهرست سیاه اضافه کنید.
۲٫بدگویی از نامزد سابق
اینکه فرد بتواند در اولین دیدار با شجاعت و صداقت درباره تجربیات سابق خود حرف بزند، نشانه بسیار خوبی است، لیکن اگر مرد مورد نظر شما، به بدگویی از شریک عاطفی سابقش پرداخت، فورا اسم او را از فهرست اشخاص مورد نظرتان حذف کنید. اینکار نشانه رفتارهای خصمانه و کودکانه و بیانگر عدم توانایی او برای گذشت و بخشیدن دیگران است و احتمالا اگر با هم به توافق نرسید، با همین شیوه درباره شما حرف خواهد زد.
۳٫مسئول دانستن دیگران در شکست‌هایش
مردی که مسئولیت شکست‌هایش را به گردن دیگران می‌اندازد، مردی نیست که بتواند مسئولیت کارهای خود را بر عهده بگیرد و اگر در آینده رابطه شما دچار مشکلی شود و یا به نتیجه نرسد، شما را مسئول این اتفاق معرفی خواهد کرد. یک مرد طبیعی باید بداند که شکست بخشی از زندگی است و یک تجربه ناموفق دلیل کافی و مناسب برای تسلیم، فرار و انداختن مسئولیت به گردن دیگران نیست. این نشانه بسیار روشنی است که این فرد، فرد مناسب نیست و در اسرع وقت باید با او خداحافظی کنید.
۴٫تظاهر به ثروت
اشخاص ثروتمند معمولا کمتر درباره ثروتشان حرف می‌زنند، لذا اگر متوجه شدید طرف مقابل بیش از اندازه درباره مارک‌های معروف جهان و موضوعاتی مانند سفر به جزایر هاوایی و خرید در بازارهای پاریس حرف می‌زند، چشم‌هایتان را بشوئید، زیرا که شاید لازم است طوری دیگری ببنید. احتمال بدهید طرف مقابل یک دروغگوی کلاهبردار باشد.
۵٫نگاه دائم به تلفن
در دنیای امروز، زندگی و کار افراد با تلفن‌های هوشمند و اینترنت گره خورده است و پاسخ دادن به یک تلفن و یا یک پیام متنی در حین ملاقات، امری عادی به شمار می‌رود، لیکن اگر طرف مقابل به جای توجه به شما، دائما به تلفن همراهش توجه کرده و اصطلاحا دائما “سرش توی گوشی” بود، بهتر است خیلی محترمانه این رابطه را به پایان ببرید، زیرا که این موضوع نشانه عدم توجه او به شماست.
۶٫نپذیرفتن نظر دیگران
فردی که نظرات دیگران را نمی‌پذیرد و در حین ملاقات دائما یک سویه و مونولوگ حرف می‌زند، فردی خودخواه و متکبر است. برقراری رابطه با این افراد بسیار دشوار است و یافتن راه‌حل وسط، حین گفتگو با آنها امری ناممکن است. توجه داشته باشید، گفتن یک خداحافظ خیلی ساده‌تر از ساعت‌ها جر و بحث درباره موضوعاتی است که در آخر او نظر شما درباره آنها را نخواهد پذیرفت.
۷٫تاکید بیش از حد بر روش‌ها زندگی سالم
به طور معمول، علاقه به روش‌های زندگی سالم، دوری از مشروبات الکلی و ورزش صفات بسیار خوبی برای یک مرد هستند لیکن اگر مرد مورد نظر شما شیفته ورزش پرورش اندام بود و تنها درباره روش‌های تمرینی و برنامه‌های غذایی مرتبط گفتگو می‌کند و برنامه‌های غذایی مورد نظرش از جمله خوردن چند تخم‌مرغ در روز و چه مقدار پروتوئین و مصرف چند کالری حرف می‌زند، احتمالا در آینده نیز زمینه مشترکی برای حرف زدن با شما نخواهد داشت و زمان کافی از زندگی‌اش را به شما اختصاص نخواهد داد.
۸٫نگاه به دیگر زنان
اگر مردی در دیدار اول، دائما به زنان دیگر نگاه و توجه می‌کند، این اصلا نشانه خوبی نیست و شما باید این احتمال را بدهید که او در آینده نیز چنین خواهد کرد و به سادگی وارد رابطه با زن دیگری خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا