کارشناس مسائل سیاسی:

واقعه خان‌طومان نشان داد که نباید به دست تزیین شده دشمن اعتماد کرد

بصیر، محمود صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به وقایع سال گذشته منطقه خان‌طومان سوریه، اظهار کرد: باید همواره در وجود جبهه حق و باطل تردید داشت چون اسلام از آغاز ظهور تاکنون با دشمنان پلید و قسم خورده مواجه هستیم.
وی تصریح کرد: در هز زمانی در نبرد با دشمنان لحظه‌ای تردید کردیم از همان بخش دچار خسارت و آسیب شدیم، به عنوان مثال در جنگ تحمیلی عملیات مرصاد و در جنگ سوریه هم فریب امپریالیسم و صهیونیسم موجب شد تا بهترین فرزندان کشور در غربت و مظلومیت به شهادت رسیدند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: منطقه خان‌طومان بار دیگر نشان داد که نباید به دست مخملی و تزیین شده دشمنان اعتماد کرد.
این کارشناس سیاسی با اشاره به مذاکره ایران با کشورهای غربی در موضوع هسته‌ای، تصریح کرد: در این موضوع نیز عهدشکنی‌های مختلف غرب به ویژه آمریکا نمایان شد.
وی خاطرنشان کرد: باید با چشم باز و بیداری هوشمندانه مراقب خنجرهای مسموم و پنهانی دشمنان باشیم چون آنها هرگز به امنیت و اقتدار و پیشرفت ما راضی نیستند و اگر بخواهیم بر خیانت و کارشکنی دشمنان با خوش خیالی چشم ببندیم و اعتماد کنیم، شکست می‌خوریم.
کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: آتش بس جبهه سوریه در آن مقطع زمانی در حقیقت فرصت‌سازی برای تکفیری‌ها از سوی حامیان غربی و منطقه‌ای آنها بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا