زنگ انشای مسؤولان مازندران این بار در حوزه سلامت!

بصیر، بچه‌های کم‌کار و یا بچه‌هایی که خیلی اهل دل دادن به درس نیستند، همیشه از درس حساب فراری بودند و برای زنگ انشای لحظه‌شماری می‌کردند. این بچه‌ها استعدادی در زنگ انشا هم نداشتند اما خاصیت درس انشا این بود که خانواده‌‌ها در نگارش و نوشتن انشا با دانش‌آموزان همکاری می‌کردند.

حال و روز مدیران مازندران این روزها این گونه است. مدیران استان در روزهایی که باید سر کلاس حساب بشینند و چرتکه بندازند که چه کارهای در استان کردند و چه کارهایی که می‌شد انجام بشود و نشد، سر کلاس انشا نشسته و مواردی که اطرفیان برای آنها به رشته تحریر درآوردند، از رو می‌خوانند و منتظر هم هستند که مردم اقدامات انجام نشده آنها را تایید کنند.

انشای این روزهای استاندار مازندران در حوزه سلامت بود که خواستار نقش‌آفرینی بیشتر دستگاه‌های مرتبط با سلامت شد و گفت: فعالیت‌های دستگاه‌‌ها باید آنان احصا و كمی‌سازی شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های نظارتی دستگاه‌های ذی‌مدخل باید با حساسیت بیشتری و در طول سال به‌صورت مستمر دنبال شود.

استاندار مازندران نگران تغذیه مردم استان هم شد و تصریح کرد: روش‌های تغذیه باید به صورت درست و اصولی اصلاح شود.

از دیگر مواردی که ربیع فلاح در طول این مدت یادش رفت که مطرح کند و این روزها به فکرش رسید، بحث تشكیل مجمع سلامت در تمامی شهرستان‌های استان بود و تاکید کرد: این فعالیت باید به شكل گسترده و قوی‌تر در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها پیگیری شود و فرمانداران جدی‌تر باید به این مهم ورود کنند.

البته با توجه به برنامه انتخاباتی فرماندارها، آیا این روزها وقت برای سلامت مردم باقی می‌ماند یا خیر که در این ارتباط ظاهرا فکری نشده و استاندار در این ارتباط حرفی به میان نیاورد.

نماینده دولت در مازندران در ادامه خواستار ساز و كاری اصولی در راستای توجه به مولفه‌ای اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی موثر بر سلامت به‌منظور اجتماعی كردن سلامت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا