رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد

اجرای ۱۸۵ پروژه درمانی شهری و روستایی در مازندران

بصیر، قاسم جان‌بابایی در حاشیه افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر با بیان اینکه امروز دو کلینیک ویژه در شهرستان‌های نوشهر و رامسر افتتاح شد، اظهار کرد: امروز ۶ مرکز جامع خدمات سلامت در روستاهای غرب استان و همچنین اورژانس بیمارستان رامسر علاوه بر طرح‌های نوشهر نیز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: برای طرح‌های تحول سلامت در غرب مازندران در بحث عمرانی در مجموع ۶۰۰میلیارد تومان برای بهداشت و درمان و تامین تجهیزات هزینه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه ۱۸۵ مرکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی در مازندران در حال اجرا داریم که تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند، تصریح کرد: ساختمان اورژانس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر در دست احداث است و تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

جان‌بابایی یکی از علل نارضایتی در بیمارستان‌ها را ازدحام جمعیت به دلیل ارائه خدمات سرپایی عنوان کرد و گفت: با احداث کلینیک‌های تخصصی در کنار بیمارستان این‌گونه خدمات در این کلینیک‌ها ارائه می‌شود و از ازدحام جمعیت کاسته می‌شود، که به دلیل نزدیکی به بیمارستان هم فرآیندکارها راحت‌تر و هم رضایت بیماران بیشتر است.

وی در پایان با بیان اینکه پذیرش بیمار در کلینیک‌های تخصصی با تعرفه دولتی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بیمارستان شهرستان نوشهر هنوز تا حدی که بتواند به مردم شهرستان خدمات جامع ارائه دهد نیست، اگرچه کارهای مهمی انجام شده اما هنوز عقب‌ماندگی‌های زیادی در حوزه بهداشت و درمان در نوشهر داریم که باید برطرف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا