سردار نقدی

ديپلماسي قوي سنگ اندازي دشمنان را كاهش مي دهد/ مشكلات كشور از درون رفع شود

به گزارش خبرگزاری بصیر به نقل از خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا نقدي در نشست ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و هجرت سه خراسان شمالی، با تاكيد بر رفع مشكلات موجود در كشور، اظهار داشت: ديپلماسي قوي در رابطه با كشورهاي جهان نمي تواند مشكلات كشور را به طور كامل رفع كند.

به گفته وي بايد اين مشكلات را از درون كشور حل كنيم تا دولت مردان در مذاكره با ساير كشورها از موضع قدرت وارد شوند.

سردار نقدي اظهار داشت: رفع مشكلات موجود از جمله گرفتاري هاي اقتصادي در كشور سبب تقويت ديپلماسي و افزايش قدرت ديپلماسي خواهد شد.

وي با بيان اين كه در شرايط فعلي لازم است به حماسه اقتصادي مورد نظر مقام معظم رهبري توجه ويژه اي داشت، افزود: بايد در اين راستا ظرفيت هاي پنهان و مغفول مانده كشور را شناسايي كرده و با برنامه ريزي درست، از اين ظرفيت ها استفاده بهينه كرد.

سردار نقدي پتانسيل هاي حوزه كشاورزي را يكي از ظرفيت هاي پنهان اقتصاد ايران برشمرد و گفت: بايد با علمي كردن كشاورزي، رونق اين بخش در كشور را افزايش داده و علاوه بر رفع نيازهاي داخلي، با صادرات محصولات توليدي ارزآوري به كشور داشته باشيم.

وي با اشاره به اين كه سازمان بسيج مستضعفان از مدت ها پيش اقتصاد مقاومتي را در دستور كار خود قرار داده است، اظهار داشت: در اين راستا در گام نخست آموزش كشاورزي علمي به بسيجيان پايگاه هاي مقاومت در كشور آغاز شده و اين آموزش ها به زودي به ديگر اقشار جامعه نيز بسط داده مي شود.

به گفته سردار نقدي در اين زمينه از ظرفيت اساتيد دانشگاه و دانشجويان رشته هاي كشاورزي استفاده مي شود.

وي اظهار داشت: براي رفع مشكلات موجود، ظرفيت ها و امكانات فراواني در كشور وجود دارد و رهنمودهاي مقام معظم رهبري نيز در اين زمينه فصل الخطاب به شمار مي روند.

جانشین فرمانده کل سپاه در بسیج بيكاري و گراني را دو مشكل عمده در كشور دانست و افزود: راه حل هاي كلاسيك و قديمي براي رفع اين مشكلات جواب نمي دهد و براي رفع آنها در شرايط فعلي مي بايست با كمترين سرمايه گذاري، بيشترين توليد و اشتغال را ايجاد كرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا