مسئول اطلاعات قرارگاه غدیر شمال کشور

نتیجه مذاکرات مرهون خون شهدای هسته ای/ ترس آمریکا از اسرائیل کاملا مشهود است

به گزارش بصیر، سرهنگ ورزی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بحث نرمش قهرمانانه دشمن به این دلیل قبل از مذاکرات بیان شده که کشور قهرمان ایران در عین بزرگی وارد مذاکره با غرب شده است و به دنبال این بوده ایم که ببینیم این کشورها در این مذاکره چه می کنند.

وی با بیان اینکه رهبری از مجموعه دوستان وزارت خارجه چون ظریف و عراقچی دفاع کردند، تصریح کرد: باید تحمل کنیم و ببینیم که فضای کار چطور خواهد شد و کمی برای قضاوت زود است.

ورزی افزود: همواره باید در پشت رهبری و گوش به فرمان ایشان حرکت نمائیم و چون رهبری از این مذاکرات دفاع کردند و ماهم باید به این مذاکرات خوشبین باشیم.

مسئول اطلاعات قرارگاه غدیر شمال کشور با اشاره به اینکه نباید قدرت چانه زینی خود را کم کنیم، اذعان داشت: باید در این ۶ ماه این فرصت را به آنها بدهیم تا شاهد تغییر و تحولات باشیم.

ورزی با اشاره به فضای اقتصادی حاکم بر جامعه اظهار داشت: دشمنان ما در مقاطع مختلف و در موضوعات مختلف به کشور ما فشار وارد کردند اما آن چیزی که برای ما و مردم عزیزمان اصل و اساس است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی به تناقض های موجود در بیانات ظریف و کری اشاره و تصریح کرد: آنها هم به زعم خود قدرت برتر جهان هستند و این نتایج را به گونه ای شکست خود محسوب می کنند و مجبورند که با این ادبیات جهان را به بازی بگیرند، همچنین آنها از اسرائیل به شدت می ترسند و مجبورند حرف هایی بزنند تا آنها را قانع کنند.

ورزی با بیان اینکه این مذاکره برای طرفین برد- برد بوده است، گفت: در توافق نامه نمی توانیم طرف مقابل را نادیده بگیریم و علاوه و بر گرفتن امتیاز می بایست امتیازاتی را به طرف مقابل دهیم.

وی با اشاره به فرموده های رهبری مبنی بر اینکه ملت ما به آمریکا اعتماد ندارد، اظهار داشت: در طول این سالها غرب و بویژه آمریکا به ما و کشورمان خیانت کردند و این رفتار سخیف آنها موجب سلب اعتمادمان شده است.

مسئول اطلاعات قرارگاه غدیر شمال کشور با اشاره به اظهارات برخی مخالفین در کشور که میگفتند چرا اجازه مذاکره داده نمی شود، خاطرنشان کرد: با توجه به فرموده رهبری در هر دو صورت نتیجه بخش بودن و یا نبودن مذاکره برد و پیروزی با ایران است و پاسخ منتقدین هم داده خواهد شد.

ورزی عنوان داشت: هرنتیجه ای که امروز در این مذاکرات بدست آمد مرهون خون شهدای هسته ای کشورمان است و قدرت امروز کشور در سایه رشادت های این عزیزان بدست آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا