اتحادیه صنف پوشاک شهرستان فریدونکنار به دنبال ارائه خدمات و پیشرفت/ عکس

به گزارش بصیر، اسماعیل عاشوری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اتحادیه صنف پوشاک شهرستان فریدونکنار دارای ۱۸۵ عضو است که در سطح شهر و روستا فعال هستند.

DSCN9560

وی تصریح کرد: سالیانه یک همایش همراه با پذیرایی با حضور کلیه اعضای اتحادیه برگزار می شود که در کنار آن نیز تدارک یک اردوی درون استانی برای کلیه اعضا اعم از برادران و خواهران به صورت مشترک برگزار می گردد.

عاشوری خاطرنشان کرد: هر فرد صنفی که بخواهد واحد صنفی ایجاد کند قبل از سپردن هرگونه تعهد، اجاره یا خرید محل باید جهت اخذ مجوز لازم به اتحادیه صنف مربوطه مراجعه و درخواست کتبی خود را تسلیم نماید تا پس از تائید اتحادیه نسبت به بازگشایی واحد صنفی اقدام نماید در غیر این صورت برابر قانون با او رفتار خواهد شد.

DSCN1934

DSCN1924

وی یادآور شد: کسبه هایی که نسبت به تمدید پروانه کسب در سه ماه نخست سال اقدام نموده اند به همه آنها کارت هدیه اهدا نموده ایم.

رئیس اتحادیه صنف پوشاک ازهمکاری خوب اعضای هیئت مدیره آقای رمضان اسفندیار به عنوان نائب رئیس، سرکار خانم صغری ربیعی به عنوان بازرس، سید مهدی میرانی به عنوان دبیر و حاج محمد علی متمنی به عنوان خزانه دار تقدیر کرد و عنوان داشت: قطعا برای بدست آوردن نتایج مطلوب و در خور شان اتحادیه حمایت هیئت مدیره و اعضا می تواند پررنگ باشد و موفقیت های حاصله مرهون تلاش همه دوستان بود.

DSCN8950

DSCN3993

وی از همکارانی که نسبت به تعویض و تمدید پروانه کسب در موعد مقرر اقدام می کنند تقدیر کرد و اذعان داشت: اعضای اتحادیه موظف هستند نسبت به تمدید پروانه در ابتدای هرسال اقدام نمایند تا امورات اتحادیه به طور شایسته تر انجام و همه از خدمات این اتحادیه برخوردار شود.

فرمانده پایگاه شهید رمضانی حوزه بسیج اصناف شهرستان فریدونکنار یادآور شد: به جهت اینکه خودمان از خانواده جامعه ایثارگران هستیم برای همکاری با این قشر محترم و جامعه ایثارگران به ویژه خانواده معظم شهدا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

DSCN9169

عاشوری رئیس اتحادیه صنف پوشاک از بازرسی مشترک ادارات صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرستان را به چهار منطقه تقسیم کرده و هر منطقه توسط یکی از اعضای محترم هیئت مدیره در طی سال بازرسی به عمل می آید.

رئیس هیئت مکتب الرضای شهرستان با بیان اینکه ۱۰ درصد درآمدم را برای مخارج هیئت اهدا می کنم، عنوان داشت: هرساله حدود ۵۰ نامه از سوی کمیته امداد برای مساعدت و همکاری از اتحادیه پوشاک صادر می شود که نهایت همکاری را با این ارگان انقلابی داریم.

وی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا در خصوص نامگذاری واحدهای صنفی که با فرهنگ ما سنخیت دارد موافقت نماید و اذعان داشت: از همکاران نیز درخواست داریم تا از عرضه البسه غربی که با شئونات ما همخوانی ندارد خودداری نمایند و نامی را برای فروشگاه انتخاب نمایند که در خور شان اصناف باشد.

رئیس اتحادیه صنف پوشاک تاکید کرد: از مسئولین شهرستان و استان می خواهیم که با توجه به تقسیمات کشوری مشکل انتقال پرونده دارایی، تامین اجتماعی و تلفن همکارانمان در قسمت شرقی شهرستان با شهر همجوار بابلسر را هرچه سریعتر حل نمایند.

عاشوری گفت: از فرماندار شهرستان، ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت، فرماندهی نیروی انتظامی، ریاست اتاق اصناف شهرستان و هیئت رئیسه محترم، رئیس شبکه بهداشت، رئیس اداره تعزیرات حکومتی و مسئول اماکن که در پیشبرد اهداف این اتحادیه حمایت کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم.

رئیس اتحادیه صنف پوشاک با بیان اینکه هر ماهه از سوی اتحادیه مبلغ یک میلیون ریال برای کمک به ایتام در نظرگرفته شد، عنوان داشت: برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان مبلغ ۷ میلیون ریال، کمک به سیل زدگان نکا مبلغ ۵ میلیون ریال، برای ساخت ساختمان گردان عاشورا مبلغ ۱۲ میلیون ریال و برای کمک به دانش آموزان مدرسه استثنایی مبلغ ۵ میلیون ریال و مبلغ ۲ میلیون ریال نیز به ورزشکاران تیم دانش فریدونکنار از سوی اتحادیه صنف پوشاک اهدا گردید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا