اقتصاد مقاومتی باطل‌السحر تحریم‌ها/ فتنه‌گران سال ۸۸ تندروی افراطی بودند

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی امروز جمعه تهران با اشاره به مطرح شدن بحث اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: در اقتصاد مقاومتی ما هیچ امیدی به دشمنان این ملت ندارم اگر تحریم‌ها را بردارند نه ایران گلستان می‌شود و نه با تحریم ما دچار مشکل می‌شویم.

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی باطل‌السحر تحریم‌ها است. گام‌های بلندی در بحث استقلال اقتصادی برداشته شده است اما هنوز نیازمند گام‌های بلندتری هستیم و بهترین‌ زمان برای اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به بحث اسلام‌هراسی و تلاش برای اشاعه آن از سوی دشمنان اسلام در دنیا گفت: موج اسلام‌هراسی در دنیا در حال افزایش است و دشمن از اسلام ناب که در خواستگاهش در ایران اسلامی است وحشت دارد. از سویی دیگر آمریکا و عربستان مدام به سوریه تجهیزات و نیرو می‌فرستند. این ارسال سلاح هم برای مسلمان‌کشی است و هم برای زشت جلوه دادن چهره اسلام است.

خطیب امروز نماز جمعه تهران ادامه داد: در افریقای مرکزی مسلمانان را وحشیانه می‌کشند و تکه‌تکه می‌کنند و می‌سوزانند. سازمان‌های بین‌المللی هم در مقابل این نسل‌کشی مسلمانان سکوت کردند.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: غربی‌ها می‌دانند که اسرائیل منفوترین رژیم است اما باز اصرار دارند که به دیدار آنها بروند و گزارش بدهند.

وی افزود: اینها با این کار می‌‌گویند که شمشیر خود را از رو بسته‌اند اما ایران با تمام قدرت در برابر دنیای استکبار ایستاده است.

خطیب امروز نماز جمعه تهران با اشاره به مقالاتی در برخی نشریات و در توهین به مقدسات دینی گفت: شبهه افکنی در افکار عمومی از انتشار هر ویروسی خطرناک‌تر است. من از قوه قضائیه تشکر می‌کنم به موقع وارد قضیه هتاکی روزنامه‌ها شد اما هیأت نظارت باید این کار را می‌کرد و جلسه فوق‌العاده تشکیل می‌داد.

وی افزود: حداقل یک بیانه‌ می‌دادند و این قضیه را محکوم می‌کردند وزارت ارشاد طوری عمل کند که پسوند اسلامی زیبنده آن باشد.

خطیب امروز نماز جمعه تهران ادامه داد: انهایی که فکر می‌کنند آنقدر فضا باز شده که می‌توانند به مقدسات توهین کنند در اشتباه هستند.

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: فتنه‌گران سال ۸۸ تندروی افراطی بودند که متاسفانه  امروز سخاوتمندانه به آنها پست داده می شود و مقابل کنندگان با فتنه تندرو خطاب می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا