هیس! منتقدان توافقنامه ژنو فریاد نمی زنند!

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، اینکه مقامات آمریکا همواره منافع رژیم غاصب صهیونیستی را بر همه مسائل حتی منافع مردم خود ترجیح می دهند، موضوعی غیرقابل انکار و بدیهی است اما اینکه عده ای در داخل همچنان سیاستها و ماهیت دولت خبیث آمریکا را از رژیم صهیونیستی جدا می بینند، موضوعی قابل تاسف می باشد.

بنابر گزارش  “پایگاه رسمی نیروهای لبنان” ، وزیر خزانه داری آمریکا “جاکوب لو” خواستار فرصت دادن به مذاکرات هسته‌ای ایران شد اما در عین حال تأکید کرد : هیچ توافقی با تهران اگر متضمن امنیت با اسرائیل نباشد، اجرائی نخواهد شد.

وی در سخنانی در نشست سالیانه کمیته روابط خارجی آمریکا-اسرائیل “آیپک” گفت: بزرگترین لابی آمریکایی حامی اسرائیل است. آنچه بی‌نهایت مهم می باشد این است که به مذاکرات فرصتی برای پیروزی داده شود و استفاده از گزینه نظامی به عنوان آخرین گزینه استفاده شود.

وی گفت : قبل از اینکه به توافقی همه‌جانبه برسیم ، ایران باید نشان دهد که برنامه هسته‌ای اش واقعا صلح‌آمیز است و همین‌طور خواهد ماند و این محقق نخواهد شد مگر آنکه ایران از تهدید اسرائیل و یا هردولت دیگری با سلاح هسته‌ای بازداشته شود!

این روزها بر همگان پرواضح است که موضوع هسته ای تنها بهانه ای برای بروز دشمنی دنیای غرب با ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اگر این بهانه هم برچیده شود، بهانه حقوق بشر و … سر بر می آورد اما در حال حاضر تنها پاسخ دولتیها به منتقدان ژنو “هیس!” است و بس.

ولی مگر می شود که در قبال این همه عقب گرد و فجایع سکوت کرد و دهانمان را ببندیم. با این حساب چه کسی پاسخ علیرضا و‌ آرمیتا را خواهد داد؟ چه کسی پاسخگوی توقف پیشرفتهای علمی و اقتصادی کشور خواهد بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا