به گزارش بصیر

اولین جلسه دبیران شورایان محلات با حضور اعضای شورای شهر در محل شورا برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، اولین جلسه دبیران شورایاران محلات با حضور اعضای شورا شهر در محل شورا برگزار شد که طی آن شورایاران محلات مشکلات و خواسته های منطقه خود را بیان تا در جلسات هفتگی شورا در جهت رفع معایب و تقویت محاسن تصمیمات شایسته ای گرفته شود.

با توجه به اینکه در گذشته موضوع شورایاران تنها در حد حکم مطرح بود ولی در شورای دوره چهارم این نشست عملیاتی شد قرار گردید این نشست ها جنبه رسمی تر پیدا کند تا معایب تا حد امکان برطرف گردد.

شورایاران برگزاری جلسات بدین شکل را ضروری قلمداد کردند و خواستار برگزاری مستمر اینگونه جلسات شدند.

بحث اشتغال، آسفالت کوچه ها، نامگذاری معابر، تقویت و رونق بازار، روابط عمومی شهردار و اعضای شورای شهر، بافت فرسوده، امنیت هر،بازار روز شماره ۲، پارکینگ، سرویس بهداشتی عمومی، ایجاد پارک طرح دریاف سرویس دهی تاکسی در خیابان های فرعیف حضور شورا در مساجد و گفتگو با مردم برای حل مشکلاتشان از مهمترین دغدغه های شورایاران در این جلسه بود.

در ادامه اعضای شورا نیز به بیان دغدغه های خود پرداختند.

نازبانو عزیزی گفت: نهادینه کردن شورایار یکی از شعارهای کاندیدا بود که به همت همه اعضا این قضیه محقق شد و این تشکل می تواند بسیاری از مشکلات را در سطح محلات حل نماید.

وی اظهار داشت: همه ما می خواهیم کارهای زیادی در شهر انجام دهیم اما قانون اجازه بسیاری از کارها را به ما نمی دهد، در این دوره همکاری و وحدت شورا بسیار خوب و مثبت است و انشاالله مشکلات برطرف خواهد شد.

رحمانزاده نیز در این نشست تاکید کرد: میدواریم در راستای مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی گام های خوبی برداریم، سالهای آتی سال خوبی برای فریدونکناری ها خواهد بود.

وی ادامه داد: فیروزآبادی ها مطمئن باشند که اتفاقات خوبی در انتظار آنهاست در حالیکه کار در آنجا زیاد است و مناطق دیگر نیز نیاز به توجه دارند.

رئیس کمیسون کشاورزی شورا نیز در این جلسه اذعان داشت: انتظار ما از شورایاران نسبت به مردم دیگر بیشتر است، شما نیز هم باید انتظار و هم پیشنهاد مردم را به ما برسانید، در بحث فیروزآباد هم ما نگاه ویژه ای خواهیم داشت.

سید هادی میرانی کناری تصریح کرد: در بحث کشاورزی کارهای خوبی انجام گرفت، در اصناف نیز پیگیری پارکینگ، بساط پیاده رو ها، باز کردن معابر و روان سازی آن نیز صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۳ قدرت شهرداری خوب پیش بینی شده است، اظهار داشت: در بحث توافقات نیز در بخش جذب سرمایه کارهای خوبی در حال شکل گیری است و این بودجه ها در سال ۹۳ محقق شد.

حبیب الله دیلمی نیز گفت: هیچ کاری صورت نمی گیرد مگر اینکه همه همدل و همراه باشیم و همه بار مسئولیت را بر دوش خود احساس نمایند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: شورایاران بایستیهمراه شورا باشند و فضا را برای نشست و همدلی در سطح مساجد فراهم نمایند.

 

سید حسن میر مرادی رئیس شورای شهر فریدونکنار نیز اظهار داشت: پیمانکار تقاطع غیر همسطح انتخاب و کارش را شروع کرد،شت بازار روز نیز پارکینگ شده است و ساحل روب نیز برای فریدونکنار با مشارکت خیر خریاری شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا