فرمانده سپاه فریدونکنار در گفتگو با بصیر

سیره شهیدان راه گشای مشکلات در اقتصاد مقاومتی

به گزارش بصیر، سید ولی میرشفیعی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همانند سال گذشته در این ایام اعزام بسیجیان به راهیان نور را در دستور کار خود داریم و بر این اساس در مرحل اول ۳۵۰ نفراعزام شدند و در مرحله دوم نیز بیش از ۱۲۰ نفر برای ۲۸ اسفند ۹۲ و ۸۰ نفر نیز برای ۲ فروردین ۹۳ به سرزمین دفاع مقدس اعزام خواهیم داشت.

DSCN9914

وی تصریح کرد: همه ما به دنبال احیای راه و رسم شهدان هستیم، سیره شهیدان امروزه در بحث اقتصاد مقاومتی بهترین راه و مشکل گشاترین راه برای همه امور زندگی ماست، اما در بحث زندگی اجتماعی آنچه را که ما به دنبال آن هستیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که ما باید برای اشاعه آن کمک کنیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: غرب و ایادی استکبار همواره به دنبال آن هستند که مسیر و خط شهادت کمرنگ باشد و به بهانه های مختلف می خواهند این موضوع را ترویج کنند تا ما شهید و شهادت را فراموش کنیم، اما آنچه را در نسل های بعد از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و امروزه شاهد آن هستیم این است که همه مردم ایران به ویژه جوانان به راه و رسم شهدا علاقه دارند.

 

میرشفیعی یادآور شد: سرزمین دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه ارزان قیمتی است که همه به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و از آن برای ترویج فرهنگ شهادت و اشاعه آن به ویژه اقتصاد مقاومتی استفاده نمائیم.  

عکس های اعزام زائرین را در اینجا ببینید…

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا