اختصاصی/ جانشین فرماندهی سپاه فریدونکنار خبر داد

تجلیل از مادران و همسران نخبه فریدونکناری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سرگرد پاسدار خیرالله باقرزاده در جلسه ستاد پشتیبانی جشن میلاد کوثر ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به فرموده رهبری و شعار سال جاری امیدوارم بتوانیم با رویکرد فرهنگی اقدامات شایسته ای را اجرایی نمائیم.

وی با بیان اینکه حضور خواهران و مادران در این همایش حماسی خواهد بود، عنوان داشت: در سالروز ولادت بی بی دو عالم از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن آموزش و پرورش با سخنرانی سرکار خانم علمدار مدرس حوزه و دانشگاه از شهرستان آمل و با مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت آقای خانی به همراه همخوانی قرآن و جنگ شادی جشن میلاد کوثر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشن از مادران و همسران نمونه شهدا و سه نفر از نخبگان و به قید قرعه از کسانیکه اسامی شان مزین به نام بی بی دو عالم است تجلیل خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه فریدونکنار از ایجاد نمایشگاه صنایع دستی، پوستر وعکس عفاف و حجاب خبر داد و عنوان داشت: ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، ایستگاه رزق صلواتی با بسته فرهنگی از دیگر برنامه های جانبی جشن کوثر است.

وی با بیان اینکه حضور خواهران بسیجی از حوزه های شهرستان نیز یک حضور حماسی است، اذعان داشت: حضور خانواده های معظم شهدا، اعضای هیئات مذهبی، دانش آموزان، خواهران و مادران خانه دار زینت بخش فضای این محفل روحانی خواهد بود.

باقرزاده یادآور شد: شهرستان در ایام فاطمیه که با بهار طبیعت تقارن پیدا کرد، سرشار از یک فضای معنوی بود که جا دارد در ولادت بی بی دوعالم ساعاتی فضای شاد با رویکرد فرهنگی برای خواهران ایجاد نمائیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا