اختصاصی/ شهید 22 اردیبهشت، شهید حسن بحری تبار

پدر و مادرم فرزند خوبی برایتان نبودم ولی برای اسلام سرباز خوبی هستم

بصیر/

وصیت نامه شهید حسن بحری تبار

بسم الله الرحمن الرحیم

پدر خوبم امیدوارم که شما و همه اعضای خانواده هیچ ناراحت نباشید و به شعار سیدالشهدا حسین بن علی (ع) هنگام رزم با کفار فرمودند سرمشق قرار دهید.

ان کان دین جدی لم یستقم الا بقضنینبا سوف خذینی یعنی ای مردم اگر مرام منطق انقلابی جدم پیامبر اکرم بوسیله قطرات خون من محکم و بر جای می ماند ای شمشیرها و ای تیرها ای نیزه ها سنگها شبها، چوبها، بدنم را پاره پاره کنید. بله پدرم این مرام حسین بن علی سالار شهیدان و همه سربازان اسلام است من نمیدانم چگونه و کجا کشته می شوم بهرحال امیدوارم جسم بی روح من بدست شما برسد. پدر و مادرم و همه زحمت کشیدگان من نمی دانم که فرزند خوبی برایتان نبودم ولی برای اسلام سرباز خوبی هستم و آنچه که در توان دارم حتی جان ناقابل خود را اگر خدا بخواهد در این راه هدیه خواهم کرد.

پدر خواهشم این است که به خاطر مردنم در این راه بزرگ هیچ وقت گریه نکنی خوشحالم که مال و سرمایه ای ندارم ولی اندک لباس مرا به جوانهایی که پدر و مادر خود را در این جنگ از دست داده اند بدهید. پدر جانم تاکنون زمانی اسلام و خدمت برای اسلام است و ما سربازان اسلام هستیم و ما در زیر پرچم مقدس لااله الا الله به رهبری امامت زعیم عالیقدر شیعیان جهان آیت الله العظمی روح الله الخمینی یگانه پرچمدار رشید اسلام نائب امام عصر خدمت می کنیم این خود باعث افتخار است.

پدر خوبم اگر من کشته شده ام بدان که بیخودی فرزند خودت را از دست نداده ای پدر هیچ ناراحت نباش بلکه به یاد نعمتهای خدا باش و شکرگذار درگاه او باش. به امید پیروزی مسلمین بر کفار

برادر شما حسن بحری تبار

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا