درد دل یک جوان

درد و دل جوانان فریدونکناری با رییس جمهور

به گزارش بصیر به نقل از شمال نیوز؛

محضر مبارک حضرت حجت الاسلام وامسلمین دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری

سلام و درود فراوان

با احترام وافر و عرض تبریک به مناسبت اعیاد بزرگ شعبانیه بخصوص ولادت باسعادت حضرت علی اکبر ع که مزین به روز جوان شده است اجازه می خواهیم چند جمله ای با جنابعالی در میان بگذاریم.انتخابات ۲۴ خرداد سال ۹۲ و پیروزی شعار اعتدال که این روزها به اولین سالگرد آن حماسه باشکوه نزدیک می شویم بارقه ای از امید و شور و نشاط و دل خوشی در دل ایرانیان به وجود آورد که با تدبیر شما و وزیران محترم تان هر روز به این به این نشاط به توفیق الهی افزون تر خواهد شد.
اما در این میان چند مطلب قابل طرح است:
۱٫شهرستان فریدونکنار از توابع استان لاله خیز مازندران با جمعیتی بالغ بر ۵۷هزار نفر و با تقدیم ۳۵۰ هشید به نظام جمهوری اسلامی قریب به شش سالی است مه از بخش به شهرستان ارتقا یافته ولی از کمبودهایی رنج می برد.یکی از این رنج ها که مردم این خطه را آزار می دهد، سو مدیریت در مدیران عالی شهرستان است. با وجود آنکه این شهرستان خود از مدیران برجسته استانی برخوردار است اما در انتخاب فرماندار دولت تدبیر و امید این شهرستان در حق مردم آن کم لطفی مضاعفی شده که متاسفانه مایه رنجش نخبگان و مردم این شهرستان را به همراه داشته است تا جایی که صدای این نارضایتی ها تنها پس از ۸۰ روز از مدیریت فرماندار جدید به گوش مسئولان کشوری و استانی رسیده است.آیا به نظر جنابعالی می شود کمبودهای این شهرستان را با چنین مدیریتی جبران کرد؟آقای رییس جمهور لطفا برای این شهرستان که بیشترین رای را در میان کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم به شما داده اند،اقدامی نمایید.
۲٫آقای فرماندار که از نیروهای جوان و سابقه معاونت فرمانداری در این شهرستان در دولت نهم را دارد،با ارتباط گیری با برخی افراد بدنام در مسائل اقتصادی و مالی همه ی طرفداران شما در این شهرستان را نگران کرده است..از جمله ان افراد فردی است به نام (ح- ر) که به دروغ و با جعل اسناد انتخاباتی، خود را رییس ستاد شما معرفی کرده و متاسفانه به دلیل کم کاری و اهمال رییس اصلی ستاد شما، در اکثر انتصابات دخالت نموده و به طریقی مشاور عالی فرماندار دولت تدبیر و امید شده است.سوال اینجاست مگر آقای استاندار که اتفاقاً خود به عنوان رییس ستاد انتخاباتی شما در استان بوده است،مسولین ستاد انتخاباتی شهرستان ها را نمی شناسد؟چرا این فرد که حتی نتوانسته است مدیریت شهرک هایی یا جمعیت ۵۰۰ خانوار را به سلامت به پایان برساند و هیات مدیره آن شهرک ها او را بخاطر فساد مالی اخراج نموده اند، به عنوان نماد و پرچم دولت شناخته شود؟این مسئله برای ما که از حامیان دولت شما بوده و هستیم و برای پیروزی شما دست به همه کاری زده بودیم جای بسی تاسف و شرمساری ست. آقای رییس جمهور لطفا برای این شهرستان که بیشترین رای را در میان کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم به شما داده اند،اقدامی نمایید.
۳٫یکی دیگر از مسائل انتخاب افراد مسئله دار به عنوان مشاوران است.آقای رییس جمهور!در ستاد انتخابای شما در این شهرستان که از شور و نشاط خاصی نسبت به دیگر ستادها برخوردار بود،جوانان فرهیخته،تحصیل کرده و مومن زیادی به چشم می خوردند که حتی برای پیروزی شما دست به دعا برداشته و نذر کرده بودند.با این اوصاف آقای فرماندار فردی به نام(م- ح) را به عنوان مشاور امور جوانان خود برگزیده است که اولاً مشاور جوانان فرماندار سابق در دولت دهم بوده است،ثانیا! از حامیان سرسخت و از لیدر های ستاد آقای جلیلی بوده و حتی در روز انتخابات به عنوان نماینده ستاد جلیلی در پای صندوق های رای فعالیت می کرده و ثالثاً اصلا از حسن شهرت برخوردار نبوده و متاسفانه پرونده های فساد اخلاقی و اقتصادی در کارنامه ی خود دارد.مگر جوانان ستاد شما چه کم داشته اند که آقای فرماندار چنین اقدامی کرده است؟چرا باید در این دولت به مانند دولتهای نهم و دهم ما از این پست محروم باشیم؟ آقای رییس جمهور لطفا برای این شهرستان که بیشترین رای را در میان کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم به شما داده اند،اقدامی نمایید.
آقای دکتر روحانی!رییس جمهور عزیز و دوست داشتنی مان همه این نگرانی ها برای این است که نمی خواهیم بدخواهان این دولت فرصت خدمت رسانی را از دولت تدبیر و امید بگیرند . به خیال خام خودشان سنگ اندازی کنند.ما برای موفقیت شما صمیمانه دعا میکنیم و از خدای متعال توفیقات شما و همکاران محترم تان را مسئلت داریم.
جوانان و دانشجویان حامی دولت تدبیر و امید شهرستان فریدونکنار
۱۸ خرداد ۱۳۹۳

رونوشت
وزیر محترم کشور
استاندار محترم مازندران
معاون محترم سیاسی استانداری مازندران
امام جمعه محترم شهرستان فریدونکنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا