غلامحسین اسطوره‌ای بی‌ادعا بود

بصیر، سرمربی پیشین استقلال و برادر غلامحسین مظلومی اعلام کرد که برادرش اسطوره‌ای بی‌ادعا بود و با پیراهن استقلال به دنیا آمد و با پیراهن استقلال از دنیا رفت.


پرویز مظلومی با تسلیت درگذشت برادرش غلامحسین مظلومی به مردم ایران و جامعه ورزش و تشکر از همدردی‌هایی که تا به امروز با خانواده آن مرحوم صورت گرفته ضمن بیان مطلب فوق گفت: غلامحسین اسطوره ای بی ادعا بود، آن هم با توجه به افتخارات بسیاری که در عرصه ملی و باشگاهی داشت.

وی افزود: غلامحسین بسیار مهربان بود و ساده زندگی می کرد. واقعا جایش خالی است. او خیلی زود از بین ما رفت و همه از شنیدن خبر درگذشتش شوکه شدند.

سرمربی پیشین استقلال با اشاره به اینکه برادرش در یک سال و نیم اخیر بسیار درد و سختی کشید، تاکید کرد: باید از کسانی که در این یک سال و نیم کنار برادرم بودند، خصوصا سردار احمدی مقدم و رادان، جامعه ورزش و تمام استقلالی‎ها که به او روحیه می دادند، تشکر ویژه ای داشته باشم.

وی همچنین تاکید کرد: غلامحسین با پیراهن استقلال به دنیا آمد و با پیراهن استقلال از دنیا رفت. او اسطوره ای بود بی ادعا که قطعا همیشه یاد و نامش در خاطره همه فوتبال دوستان چه استقلالی باشند، چه پرسپولیسی، زنده خواهد ماند.

مظلومی در مورد زمان مراسم تدفین برادرش هم گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته ساعت ۹ صبح فردا جمعه مراسم تشییع پیکر غلامحسین در ورزشگاه شیرودی انجام و به بهشت زهرا منتقل می‎شود.

همچنین شنبه مراسمی در مسجد صدا و سیما برگزار خواهد شد که ساعت آن هنوز مشخص نیست. باشگاه استقلال هم قرار است بعد از دربی مراسمی را در روزهای دوشنبه یا سه شنبه برگزار کند که زمان آن مراسم هم دقیقا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا