خطیب جمعه فریدونکنار

مذاکرات هسته ای آینده روشنی ندارد/ مهمترین وظیفه بسیج مبارزه با استکبار است

بصیر، حجت الاسلام سیدمحمود جلالی در نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قدس شهرستان فریدونکنار، با گرامیداشت آغازهفته بسیج، اظهار داشت: با توجه به تهدیداتی که همواره برای انقلاب اسلامی ایران وجود داشت، امام راحل(ره) دستور به تشکیل بسیج عمومی ملت ایران داد.

وی تصریح کرد: استکبار همواره برای از بین بردن این انقلاب توطئه های گسترده‌ای را در قالب جنگ و تحریم طراحی می کردند که اگر حضور این بسیجیان نبود موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خطر می افتاد.

جلالی در ادامه با تاکید بر اینکه بسیجیان باید قوای خود را تجهیز کنند و در مقابل استکبار بایستند، عنوان داشت: بسیجیان باید بدانند یکی از اصلی ترین و بارزترین وظیفه آنها مبارزه با استکبار است.

وی در ادامه با تشریح صفات و ویژگی های بسیجیان، رمز ماندگاری عزت و پایداری ملت ایران را بسیج دانست و افزود: امروز یکی از وحشت های اساسی استکبار جهانی از قدرت بسیج است.

امام جمعه فریدونکنار اظهار داشت: بسیاری از افراد در داخل کشور می خواستند بعد از جنگ بسیج را از بین ببرند اما امام راحل بسیج را پشتوانه اصلی نظام دانست و در واقع نیز اینطور شد.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مداکرات هسته ای ایران و ۱+۵، خاطرنشان کرد: قطعا استکبار با زیاده خواهی هایش نمی گذارد مذاکرات به نتیجه برسد.

وی افزود: این مذاکرات آینده روشنی ندارد و ممکن است به بن بست بخورد، اگر مذاکرات به نتیجه نرسد قطعا مقصر اصلی استکبار جهانی است.

خطیب جمعه فریدونکنار در ادامه با اشاره به زیاده خواهی های غرب در برابر کشورمان، قبول مفاد ارائه شده از غرب را برای کشورمان ذلت دانست و اظهار داشت: ماهیت استکبار برای همه مشخص است، اگر غرب و ۶۰ کشور جهان ائتلاف ضدداعش تشکیل دادند پس چرا سلاح های آمریکایی به این تروریست ها می رسد.

وی با بیان اینکه غرب می خواهد ایران نیروگاه نمادین هسته ای داشته باشد، تصریح کرد: مردم فریدونکنارهمانند همه مردم  ایران از مردان دیپلماسی کشور می خواهند که دانش هسته ای با تمام قوا برای پیشرفت کامل در کشور حفظ شود، همچنین تمامی دستاوردهای صلح آمیز پزشکی و صنعتی، عزت، غرور و منافع ملی ایران اسلامی نزی باید مورد حفاظت قرار بگیرد.

جلالی در پایان تاکید کرد: شعار جمهوری اسلامی ایران«نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» بود، مردان دیپلماسی کشور باید این استقلال سیاسی را حفظ کنند و آن را مورد ملاحظه قرار دهند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا