فرهنگ بسیج و بسیجی بودن در جوانان گسترش یابد

بصیر،  سرهنگ پاسدار حسن حسنی در گفتگو با خبرنگار ما به مناسبت هفته بسیج، سی و پنجمین سالگرد تشکیل سازمان بسیج به فرمان امام خمینی (ره) را به بسیجیان و مردم فهیم و شهید پرور گلوگاه تبریک گفت.


وی بیان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که ریشه در اعماق هستی داشته و شاخه هایش در گستره گیتی سر به فلک کشیده و به مصداق تعبیر عالمانه رهبر معظم انقلاب «مزرعه بی حصار»  که شاخه های این شجره طیبه و مزرعه بی حصار، اقشار مختلف مردم هستند که از شبی تا به صبح معادلات دشمن را بر هم می زنند.


حسنی با تاکید بر اینکه بسیج، مدافع اصیل ارزشهای انقلابی و آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است، افزود: هر زمان که نظام با خطری روبرو شد بسیج در صحنه حاضر بود و جانانه از نظام و ارزشهای آن دفاع کرده است، امروزه ترویج فرهنگ بسیج در جامعه، نسل جوان را برای حفظ روحیه جهاد و شهادت و ایستادگی و استقامت برابر سختی ها آماده می کند.


فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: بسیج یک جریان غیر طبقاتی وغیر قشری است که می تواند نبض تحولات مهمی را در دهه چهارم انقلاب در دست داشته باشد و بدون شک، نقش بسیجیان در تعالی و پیشبرد ارزشها و اهداف عالی نظام و اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه، بسیار مهم است و فرهنگ بسیج و بسیجی بودن، باید در جامعه و در کلیه سطوح کشور به ویژه در بین جوانان، بیش از پیش ترویج و گسترش یابد.

وی در پایان افزود: بسیجیان پاسداران حریم ولایت و شاگردان همیشگی مکتب شهیدان و مولایشان حسین(ع) هستند. 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا