سرخپوشان دوباره دربي را ۱۰نفره بردند

بصیر، یک بار دیگر پرسپولیس بازی باخته را در شرایطی که ۱۰ نفره شد ، با پیروزی به اتمام رساند. این در شرایطی بود که طلسم شکست ناپذیری قلعه نویی در دربی ها شکسته شد.


هفته چهاردهم لیگ برتر، ساعت۱۸:۰۰، ورزشگاه آزادی، تماشاگر: ۶۷ هزار نفر
داور: یدالله جهانبازی ،کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – حسن ظهیری
گل: شهباززاده ۴۴ برای استقلال؛ محمد نوری ۷۴، عالیشاه ۸۱ برای پرسپولیس
اخطار: بنگر ۵۷، محمد نوری ۷۴، عالیشاه ۷۸، نیلسون ۹۰، طارمی ۹۶ از پرسپولیس؛ تیموریان ۶۴، فخرالدینی ۷۸ از استقلال
اخراج: عالیشاه ۸۱ از پرسپولیس

استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی (۹۳ خرسندنیا)، پژمان نوری (۸۶ هرایر مگویان)، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، سجاد شهباززاده و آرش برهانی
سرمربی : امیر قلعه‌نویی

پرسپولیس: نیلسون، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، اومانا، مهردادکفشگری، رضاحقیقی (۴۵ نورالهی)، محمدنوری، امید عالیشاه، حمید علی عسگر (۶۰ مهدی طارمی) و هادی نوروزی (۹۶ دغاغله)
سرمربی: حمید درخشان


شرح بازی:
پرسپولیسی ها بعد از یک نیمه ضعیف، در نیمه دوم از عقب نشینی استقلال استفاده کردند و با نقش آفرینی مهدی طارمی، امید عالیشاه و محمد نوری دوباره یک دربی دیگر را بعد از ۴ تساوی به سود خود تمام کردند. این حسن ختام نیم فصل اول لیگ بود؛ با مسابقه ای که هیجان فوق العاده در نیم ساعت آخر داشت. مسابقه ای با کارت های رنگی و یک گل تماشایی و خشونتی که هرگز از محدوده مجاز خارج نشد.
این اولین شکست امیر قلعه‌نویی در تاریخ دربی هاست. حالا او این فرصت را دارد که از این به بعد بدون احتیاط های سابق تیم هایش را به میدان بفرستد. البته حالا حمید درخشان است که بدون باخت مانده است. 

شرح گل:
۱ ـ ۰(استقلال): یک کرنر کوتاه در سمت راست استقلال و سانتر خسرو حیدری با تعلل اومانا با نوک پای سجاد شهباززاده ناباورانه وارد دروازه پرسپولیس شد تا اولین گل دربی بعد از ۴۰۲ دقیقه شکل بگیرد.

۱ ـ ۱(پرسپولیس): اشتباه هاشم بیک‌زاده و لو رفتن یک توپ در میانه میدان، طارمی را صاحب موقعیت کرد که ضربه برگردان زیبای او به تیر دروازه استقلال برخورد کرد. این توپ در برگشت دوباره روی دروازه استقلال سانتر شد که پرواز بلند طارمی و پاس رو به جلوی او نوری را در موقعیت تک به تک با فروزان قرار داد و او با ضربه ای قاطع تور دروازه حریف را لرزاند.
 
۱-۲(پرسپولیس): سانتر عالی هادی نوروزی از روی نقطه کرنر با پرش فوق العاده عالیشاه و ضربه پیشانی او به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

اتفاق ویژه:
امید عالیشاه که در درگیری با فخرالدینی کارت زرد اول را دریافت کرده بود، پس از زدن گل برتری پرسپولیس پیراهنش را درآورد و کارت زرد دوم را گرفت تا زمین بازی را ترک کند.

 

 

ورزش ۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا