اقدام غیراخلاقی و خبرسازی یک روزنامه علیه نماینده فسادستیز

بصیر، یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشت:

روزنامه زنجیره ای اعتماد، در اقدامی غیراخلاقی با خبرسازی جعلی، مدعی وجود حلقه ای به نام “حلقه نه” شده که مثلا قراره در کار دولت کارشکنی کنند و نگذارند که گزینه دولت برای وزارت علوم رای بیاره. اینجوری که این روزنامه آدرس داده، منظورش اصولگرایان تحولخواه و افرادی همچون الیاس نادران نماینده فسادستیز تهران و جدی ترین مخالف وزرای پیشنهادی قبلی است. مثل همیشه خبر روزنامه اعتماد مورد استقبال شدید محافل و رسانه های بیگانه قرار گرفت.

یکی نیست به اینها بگه که اولا یکی از اولین افرادی که نظر مثبتش رو در مورد فرهادی (وزیر پیشنهادی علوم) اعلام کرد، همین آقای نادران بود که با فارس مصاحبه کرد و گفت که “آقای فرهادی سابقه مدیریتی وزارت و فعالیت در وزارتخانه‌های علوم و بهداشت را در کارنامه خود دارد”.

ثانیاً مورچه چیه که کله پاچه داشته باشه! آخه دولت با این وضعی که داره چه نیازی به تخریب اصولگراها داره؟ تماشای همین اقدامات و تصمیمات گهربار! دولت فخیمه انبوهی از دسته گلهای به آب داده شده را نمایان خواهد کرد. دولت الحمدلله اینقدر سوتی و گاف داره که نیازی به تشکیل جلسه برای تضعیفش! نیست.

ثالثاً اگه روزنامه نگاران اعتماد مقداری معقولانه فکر کنند و واقعا فکر خود را به کار بیندازند متوجه خواهند شد که در اختلافات اخیر دولت با مجلس، دولت خدمتگزار صددرصد مقصر بود. چون گزینه هایی که معرفی کرد هم ضعیف و ناتوان و ناکارآمد بودند، هم سابقه فتنه داشتند و هم پیاده نظام سیاسی احزاب منحله تندرو بودند. در چنین شرایطی معلومه که مجلس مدرس وار جلوی زیاده خواهی ها خواهد ایستاد. اگه همون اول یه چهره منطقی معرفی شده بود اینهمه وقت مجلس و دولت گرفته نمیشد.

***
از روزنامه ای که میلیونها تومان از شهرام جزایری پول گرفته، از روزنامه ای که از سران فتنه حمایت میکنه، از روزنامه ای که تا دیروز مطالب بی بی سی رو بدون ممیزی چاپ و منتشر می کرد، از روزنامه ای که به شیرهای نفت و دلار وصله و… انتظاری بیش از این نیست!
 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا