دختر نیلسون برای استقلالی‌ها کُری خواند

بصیر،  تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز و پس از پیروی مقابل استقلال در دربی ۷۹ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید.


* با توجه به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال امروز حدود ۵۰ هوادار مقابل درب ورودی ورزشگاه درفشی‌فر ایستاده بودند و به تشویق بازیکنان پرداختند.

* محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اولین بازیکنی بود که امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد. او به همراه امید عالیشاه، دو گلزن پرسپولیس در بازی دیروز برای دقایقی دور زمین دویدند و سپس برای حضور در یک برنامه تلویزیونی در ساعت ۱۵ ورزشگاه را ترک کردند.

* پیش از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها مقابل بازیکنان و کادر فنی این تیم یک گوسفند قربانی شد.

* نیلسون دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس امروز همراه با دخترش به محل تمرین این تیم آمده بود.

* عده‌ای از هواداران پرسپولیس به دلیل پیروزی روز گذشته این تیم مقابل استقلال امروز در ورزشگاه درفشی‌فر شیرینی پخش کردند.

* چند مدیر برنامه امروز در تمرین سرخ‌پوشان حاضر شده بودند و به نظر می‌رسید حضور آنها با شروع فصل نقل و انتقالات بی‌دلیل نیست.

* پیام صادقیان مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت دربی ۷۹ را از دست داده بود امروز در اواسط تمرین به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و بعد از حضور در کنار بازیکنان به کلینیک باشگاه رفت تا به فیزیوتراپی بپردازد.

* رضا حقیقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته در دیدار مقابل استقلال مصدوم شده بود امروز جهت گرفتن MRI در تمرین حضور نداشت. البته گفته می‌شود پزشکان پرسپولیس قصد داشتند نوبت آزمایش پزشکی بازیکنانشان را جلوتر بیندازند به دلیل اینکه فرد جلوتر از حقیقی استقلالی بوده، با این درخواست مخالفت کرده است.

* در ابتدای تمرین حمید درخشان برای بازیکنان صحبت کرد. او در جمع بازیکنان به آنها گفت که باید برد مقابل استقلال را فراموش کند و به بازی‌های پیش روی پرسپولیس بیندیشند.

* دختر نیلسون که امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود با نشان دادن عدد ۶ برای استقلالی‌ها کری خواند.

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز به دو قسمت تقسیم شده به طوری که بازیکنان اصلی که روز گذشته مقابل استقلال بازی کردند به ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند.

* روبوسی پیام صادقیان با محمود خوردبین و حمید درخشان از نکات جالب تمرین امروز بود.

* امیرمحمد مجری برنامه کودک امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و مورد استقبال پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.

* جواد حسن‌زاده مربی سابق تیم امید پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حاضر شد.

* داود کاشانی مسئول تدارک تیم فوتبال پرسپولیس با عصا در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد.

* حمید درخشان سرمربی پرسپولیس در دقایقی از تمرین به زدن روپایی پرداخت.

* بازیکنان اصلی که روز گذشته مقابل استقلال بازی کرده بودند پس از نزدیک به ۳۰ دقیقه ریکاوری و نرم‌دوی دور زمین بدن‌هایشان را سرد کرده و راهی رختکن شدند. اما بازیکنان ذخیره به کار با توپ زیر نظر کادر فنی پرداختند.

* دروازه‌بانان پرسپولیس زیر نظر نادر باقری مربی گلرهای تیم به تمرین پرداخت.

* تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با نشان دادن عدد ۱۰ به عکاسان یادآوری برد پرسپولیس با ۱۰ بازیکن در ۱۰ دقیفه مقابل استقلال را کردند.

* امروز تمرین با دقایقی تاخیر آغاز شد.

* زمانی که بازیکنان پرسپولیس قصد داشتند وارد زمین شوند تا به تمرین بپردازند مورد تشویق شدید هوادارانشان قرار گرفتند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا