وزیر دفاع: به طرف غربی اعتماد نداریم

بصیر،  وزیر دفاع گفت: ما به غربی‌ها اعتماد نداریم و این غربی‌ها هستند که بیش از ما نیاز به توافق هسته‌ای دارند و مٌصرند که توافق حاصل شود.


سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر امروز شنبه در حاشیه اجتماع ۴ هزار نفری بسیجیان وزارت دفاع در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین اخبار از مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵ گفت: به هرحال ملت ما در جریان هستند که این مذاکرات مدتی است که شروع شده و امروز نیز آخرین مهلت توافق ۶ ماهه ژنو است.

وی افزود: دو طرف تلاش‌شان بر این است که به یک توافق مشترک برسند اما آنچه که برای ما مهم است این است که خطوط قرمز رعایت شود که تاکنون در این مذاکرات رعایت شده است.

وزیر دفاع با بیان اینکه دو طرف تلاش می‌کنند فاصله موارد اختلافی را کم کنند، گفت: در این بین نظام سلطه و کشورهای غربی نیز هم باید از خوی استکباری خود فاصله بگیرند و هم روحیه قلدرمآبانه خود را کنار بگذارند که در این شرایط حصول توافق و رسیدن به راه‌حل جامع انشاءالله محقق خواهد شد.

سردار دهقان تصریح کرد: ما در این مذاکرات به دنبال آن هستیم که حقوق خود را تامین کنیم نه اینکه با کشورهای غربی مقابله کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص پیش‌بینی‌اش از مذاکرات هسته‌ای گفت: ما به طرف غربی نمی‌توانیم اعتماد کنیم اما آنها بیش از ما نیز به توافق دارند و مصرند که حتما توافق حاصل شود.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا