ابوبکر البغدادی چگونه به هلاکت رسید؟/تصاویر

بصیر، پایگاه خبری «المشرق» عراق افشا کرد، یک گروه کماندویی صهیونیستی و یک تیم پزشکی از این رژیم عمل جراحی فوری و سریعی را در ساختمان کنسولگری ترکیه در شهر «موصل» روی «ابوبکر البغدادی»، سرکرده گروه تروریستی تکفیری «داعش» انجام داد که در یکی از حملات نیروی هوایی ارتش عراق زخمی شده بود.


اطلاعات ویژه به دست آمده در این خصوص اظهار می ‌کند که البغدادی از سوی دستگاه‌‌های اطلاعات و امنیتی عراق از مدت ‌ها پیش تحت نظر و تمام تحرکات وی زیر نظر بود و گزارش ‌های امنیتی و اطلاعاتی به صورت مرتب و مستمر به دستگاه‌ های ذیربط عراقی می ‌رسید و با دقت بسیار به روز می ‌شد و بر اساس آن بود که کاروان البغدادی در مسیر شهر «القائم»، در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه برای حضور در نشست سرکردگان این گروه تحت پیگرد نیروی هوایی عراق قرار گرفت و بسیار دقیق مورد حمله قرار گرفت.

این اطلاعات می‌ افزاید: کاروان البغدادی که به شدت و دقت مورد حمله نیروی هوایی ارتش عراق قرار گرفت و البغدادی طی آن زخمی شد، به سرعت به شهر موصل و ساختمان کنسولگری یکی از کشورهای همجوار انتقال یافت و در آنجا یک تیم پزشکی صهیونیستی با هواپیما به پایتخت یکی از کشورهای همجوار منتقل و از آنجا به موصل آورده شد، تا در آنجا عملی فوری و آنی روی وی انجام دهند.

اطلاعات مذکور خاطر نشان می ‌کند که البغدادی قرار بود، با دقت و تحت نظر بسیار دقیق به یکی از کشورهای همجوار منتقل شود، چراکه وی از چندین جا در شکم و شانه زخمی شده بود.

همچنین اطلاعات دیگری وجود دارد که اظهار می ‌کند: هواپیمای ناشناسی در فرودگاه نظامی «تلعفر» عراق فرود آمده و محموله تسلیحات نظامی خود را که شامل انواع سلاح و تجهیزات نظامی می ‌شد و قرار بود، به عناصر داعش تحویل داده شود، را در این فرودگاه تخلیه کرده و سپس به سمتی نامعلوم به پرواز درآمد.

این اطلاعات تاکید می ‌کند که این هواپیما شبیه هواپیماهای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا بود که برای هدف ‌گیری مواضع داعش در مناطق مختلف عراق در آسمان این کشور به پرواز در می ‌آیند.

 
 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا